Handboek Naaitechnieken (smith, A.)
woensdag 6 april 2011 om 12:58
Ik wil weer een oude hobby op gaan pakken, namelijk zelf kleding maken. Ik heb al de nodige ervaring, maar kan bijvoorbeeld niet zelf een blazer in elkaar zetten of iets dergelijks. Zat me nu af te vragen of dat ik voldoende aan bovengenoemd boek zou hebben of dat ik op naailes zal gaan. Heeft iemand dit boek? Wat vinden jullie van het boek?
Alvast bedankt,
Sky
Alvast bedankt,
Sky
woensdag 6 april 2011 om 13:04
Dat boek ken ik niet. Wel een superleuke hobby in ieder geval die ik met je deel!
Ik kwam laatst tot de conclusie dat ik een behoorlijke hoeveelheid basistechnieken miste en ben toch op naailes gegaan. Heeft me een hoop opgeleverd eigenlijk! En , ik ben niet zo precies, een patroon tot op de puntkomma letterlijk volgen scheelde bij mij al een hoop.
Ik heb een boel opgestoken en het was nog gezellig ook; ik zeg naailes nemen!
Ik kwam laatst tot de conclusie dat ik een behoorlijke hoeveelheid basistechnieken miste en ben toch op naailes gegaan. Heeft me een hoop opgeleverd eigenlijk! En , ik ben niet zo precies, een patroon tot op de puntkomma letterlijk volgen scheelde bij mij al een hoop.
Ik heb een boel opgestoken en het was nog gezellig ook; ik zeg naailes nemen!
woensdag 6 april 2011 om 13:08
Ik raad ook naailes aan, ik miste ook wat technieken en ik merkte dat ik het toch fijn vond als iemand mij kon helpen als het niet ging zoals ik het wilde, me dus het even een keer extra liet zien. Leuke hobby, hoor!!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
woensdag 6 april 2011 om 13:51
woensdag 6 april 2011 om 17:22
Leuk! Ik freubel zelf wel eens wat in elkaar, maar dat blijft bij recht toe en recht aan. Kleding maken hebt ik wel eens geprobeerd maar is best nog wel lastig. Daarom heb ik me nu toch maar aangemeld voor een curus. Ga in mei beginnen, heb er zin in.
Jij ook veel plezier als je je toch aanmeld voor een cursus. Via de knip site kun je adressen voor een cursus in je eigen omgeving vinden.
Jij ook veel plezier als je je toch aanmeld voor een cursus. Via de knip site kun je adressen voor een cursus in je eigen omgeving vinden.