Heb ik het nu echt horen druppelen achter de muur??
woensdag 26 mei 2010 om 09:36
Ik heb eind afgelopen jaar waterschade gehad, de leiding achter de meterkast in de muur was schijnbaar lek. Dit is gerepareerd (middels een enorm gat in mijn slaapkamer muur en washokmuur) en daarna heb ik de muren weer mooi laten maken (opnieuw spachtelen) Nu hoorde ik gisterenavond ineens een "PATS" geluid, kan het niet anders omschrijven, alsof er een stop knapt of een gloeilamp uit elkaar knalt maar keihard. Het kwam uit de hoek van de meterkast, dus ik ga kijken, niets te zien maar ineens hoor ik het druppelen! drup, drup, drup.. achter de muur, op dezelfde plek als de vorige keer!! en paniek de installateur gebeld en die komt vanmiddag langs maar dan wordt er weer een gat in mn muur gemaakt! nu hopelijk alleen in het washok.. maar een uur later hoorde ik niets meer druppelen! en nu nog steeds niet.. en hoe fijn dat natuurlijk ook is, ik ga nu twijfelen of ik het wel goed gehoord heb! toen gister mijn bovenbuurvrouw (woon in een app) de kraan aandeed drupte het wel maar nog maar heel langzaam.. het is dus echt minimaal en sindsdien hoor ik het niet meer. Het zal misschien met de afvoer te maken hebben maar ik ben zo bang dat de installateur straks langskomt gat maakt en niets kan vinden!! grrr..en dan woon je in een redelijk nieuw app. wilde dit even delen en hoop eigenlijk dat iemand dit herkend en me beetje gerust kan stellen? dat ik niet gek geworden ben
woensdag 26 mei 2010 om 09:42