Heb ik mijn auto nu vernield...?

10-02-2014 19:39 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er net achter dat ik 146 km met de handrem op heb gereden met onze nieuwe (tweedehands) auto.... Keihard over de snelweg gescheurd maar niet veel gemerkt, heb ook lang geen auto meer gereden.

Heb ik de auto nu gesloopt?
Hahahahaha
quote:xylo schreef op 11 februari 2014 @ 09:50:

Dammes 3 heeft de prijs gewonnen voor beste comment.

Want er bleek niets aan de hand vanochtend, en zoals Dammes al schrijft, ik ben er met mijn gedachten vaak niet bij, en vergeet dan of ik iets wel/niet heb gedaan. Maar de schrik zat er goed in.

Fijn dat ik jullie met mijn onhandigheid heb kunnen vermaken.

Fijn zo!
quote:chocolol schreef op 11 februari 2014 @ 15:38:

[...]

Misschien moet je niet gaan autorijden als je er met je gedachten vaak niet bij bent.

Tuurlijk...........jij stapt altijd overgeconcentreerd in je auto.....

Zit je dan ook helemaal over je stuur gebogen met je neus tegen de voorruit aan gedrukt te kijken wat er voor je op de weg gebeurt?

ging er geen lampje branden dan in het dashboard?
Ik had er nog nooit van gehoord en kan het helaas zelf niet als excuus gebruiken, die zwangerschapsdementie
quote:dammes3 schreef op 11 februari 2014 @ 15:58:

[...]

Zit je dan ook helemaal over je stuur gebogen met je neus tegen de voorruit aan gedrukt te kijken wat er voor je op de weg gebeurt?

Wat een stomme reactie. Zei ik dat ze overgeconcentreerd moest rijden? Nee, maar je moet wel opletten met autorijden. TO zegt dat ze het zich niet meer kan herinneren, dat ze wel iets rook, daar niets mee deed, en dat ze niet heeft gekeken of er een lampje op het dashboard brandde. Klinkt niet echt verstandig. Wat jij omschrijft, met je neus op het stuur, is ook niet veilig. Raar dat je van het ene uiterste meteen naar het andere uiterste gaat.

En dan kun wel hier zo dom gaan lachen, maar het is belangrijk om op te letten, je kunt zo iemand doodrijden.
Hahaha begon het niet te stinken? Dat was bij onze Twingo iig het geval.

Niks aan de hand, check even of je handrem nog werkt op een heuveltje.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Als het een automaat is dan is hij kapot, anders loopt het wel los.
Als je echt helemaal niets hebt gemerkt aan lichtjes, geluid, gedrag van de auto, dan vind ik het onverantwoord dat jij autorijd eigenlijk. En dan nog scheuren ook....
De Wijze Mannen Mosterd is inderdaad het scherpste merk in het supermarktschap
quote:wijze_man schreef op 24 juni 2014 @ 16:27:

Als het een automaat is dan is hij kapot, anders loopt het wel los.Gast, die auto is óf naar de sloop, óf gerepareerd na 6 maanden.
quote:dammes3 schreef op 11 februari 2014 @ 15:58:

[...]

Ik hoop wel dat mensen zo geconcentreerd in de auto stappen ja. Je hoeft net perse die houding aan te nemen, concentreren kan ook rechtop. Maar ja, ik hoop het dus maar. Mijn kind fietst ook op de weg. En dat wil ik graag zo houden.
quote:xylo schreef op 11 februari 2014 @ 09:50:

Dammes 3 heeft de prijs gewonnen voor beste comment.

Want er bleek niets aan de hand vanochtend, en zoals Dammes al schrijft, ik ben er met mijn gedachten vaak niet bij, en vergeet dan of ik iets wel/niet heb gedaan. Maar de schrik zat er goed in.

Fijn dat ik jullie met mijn onhandigheid heb kunnen vermaken.In welke regio woon je?
Dit is oud topic! Waarom wijze_man reageert is mij volkomen onduidelijk. Maar oude topics omhoog halen schijnt een sport te zijn, gebeurd veel de laatste weken.
Oh haha, suf zeg
Ik zou maar eens kijken of je geen kat in de zak hebt gekocht, als je kunt gaan rijden met de handrem erop, dan werkt dat ding niet.

Is de auto niet nagekeken?
quote:Derpina schreef op 10 februari 2014 @ 21:49:

Dus zelfs als je een vreemde lucht ruikt gaat er bij jezelf niet eens een lampje branden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven