Heel veel spijt puppy

13-07-2014 20:11 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Al een jaar lang loop ik te dimdammen over een chihuaua pup. Echter voorheen gingen hondjes bij mijn hond niet omdat ik een keer een teefje erbij gehad heb. Dat werd vechten en mijn hond was zelf ook nog een pup. Mijn Jack Russel teefje is nu ruim twee en volwassen. Dus ik gister mijn ouders gevraagd achter mijn keuze te staan en te helpen met het vervoer een puppy te halen.Na een jaar gaven ze goedkeuring (wat voor mijn belangrijk is). En het beestje gehaald.

En nu??? Wat heb ik een spijt. Zodra ik wegloop piept en jankt ie alles bij elkaar. Iets wat mijn Jack Russel als pup nooit deed en ik dus ook niet gewend ben. Ik heb nu zo een spijt. Me dochter vind em leuk, me ouders en ik mis alleen maar de lange wandelingen met mijn Jack Russel en hoe goed ze is opgevoed. Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen hoe spijt ik heb maar de pup geeft zoveel spanning dat ik nog amper eet. Ook lijkt mijn andere hond niet echt blij te zijn met de komst van het nieuwe gezinslid. Ik weet niet wat ik moet
quote:Yael1980 schreef op 13 juli 2014 @ 20:23:

Nee mijn andere hondje was als pup gewoon vreselijk makkelijk. En ik maak me zorgen omdat ze het niet heel leuk lijkt te vinden een nieuwe hond erbij.

En toen dacht je niet 'kom, laat ik me eens inlezen'?

Nou ja, laat ook allemaal maar. Ik ga wat anders doen.
quote:Yael1980 schreef op 13 juli 2014 @ 20:20:

Morgen moet ik naar mijn werk maar heb vanaf vrijdag twee weken vakantie. Misschien ben ik ook te snel in mijn oordeel. Word gewoon nerveus door het huilen.

.

Sorry??

Je wilt dus zeggen dat je je pup morgen een behoorlijk aantal uren alleen laat?

Oef, wat is het goed dat jij niet in mijn buurt bent op dit moment

Is kan hier zo ontzettend pissig om worden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 juli 2014 @ 20:18:

Ik zou in ieder geval voorlopig nog maar niet aan kinderen denken. En wat dat niet eten van jou betreft: een mens kan heus wel een dagje zonder eten.

Ze heeft ook al een kind

Breng alsjeblieft het hondje morgen terug, die verdient een goed en liefdevol huis/baasje.

Echt je kan dit niet aan. En verzamel voortaan speelgoed beesten en levende wezens.

Ik hoop echt oprecht dat je het puppy een huis gunt die wel ermee om kunnen gaan.

Fouten kunnen gemaakt worden maar corrigeer ze ook direct en leer van de fouten.

Die pup hoort niet bij jou.

Ps, dan komt het ook weer goed dat je kan eten, alle stress weg! En goede fokkers nemen altijd hun pups weer terug in dit soort gevallen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Waarom zou de hond lastig worden van in bed slapen? Waarom niet naast het bed in een doos?

Arme drommel is van zijn moeder en broertjes en zusjes gescheiden, en jij verwacht dat ze gelijk alleen kan blijven?

Jouw kind was zeker ook gelijk zindelijk en sliep hele nachten door?
He TO wat balen dat is niet waar je op had gehoopt.

Ik herken het wel hoor. Mijn oudste zoon is een schatje dus ik man omgeluld voor een tweede. Nou joh en maar janken de hele dag, als ze honger heeft, als er een boer dwars zat, bij het poepen, na het poepen. Gek werd ik ervan. En de stress joh verschrikkelijk had ook geen tijd meer voor mezelf.

Domme doos!
Je dacht dat je pup net zo stil zou zijn als een handtasje?

Kan zo pissig hierom worden he.

Maar goed het leed is al geleden. Breng hem alsjeblieft terug naar een liefdevoller huis en als je dat niet wil lees je dan in wat het beestje nodig heeft. Summerdance geeft al hele goede tips, die erg belangrijk zijn om te weten!!
En jij wilde er perse een hondje bij, omdat......???

Vond je het niet druk genoeg als alleenstaande werkende moeder, die ook al een hondje heeft?
@Mylene, denk je echt dat de pup van een goede fokker komt?
quote:Broedkippetje schreef op 13 juli 2014 @ 20:27:

Hoe kom je aan de pup?

Heb je je ingelezen in het karakter van dit ras?

Ga je een puppy-cursus doen?

Laat me raden:

Marktplaats

Nee

Nee

Want hey....haar Jack Russel was helemaal niet zo

Ze had verwacht een kant en klare hond te krijgen

Opgevoed, zonder heimwee, en een cursus....das toch niet nodig?
Morgen ga je werken ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik weet gewoon ff niet wat ik moet tikken ik voel alleen maar woede!!!!
quote:Lucky_Birdie schreef op 13 juli 2014 @ 20:28:

Waarom zou de hond lastig worden van in bed slapen? Waarom niet naast het bed in een doos?

Precies, eerst in een bench op de slaapkamer en dan steeds een beetje verder weg. Een pup heeft het nodig om te wennen. Leren dat het LEUK is om de bench in te gaan, door het hondje te belonen met een koekje, als het deurtje dichtgaat. Zo went het hondje eraan en zal het de bench later zien als zijn/ haar eigen plekje. Het is heel normaal dat pups in het begin piepen.
Mocht je van de pup af willen, ik wil graag het beestje een liefhebbende thuis geven. Alleen denk ik niet dat dit de kern van het probleem oplost.
quote:dikkiedappie1 schreef op 13 juli 2014 @ 20:30:

Ik weet gewoon ff niet wat ik moet tikken ik voel alleen maar woede!!!!

Ik ook, walgelijk vind ik het

En ik was al zo verdrietig!

Zit bij ons een jong zwaantje in de sloot, maar de dierebescherming doet er niets aan.

Hij is groter dan een eend dis hij zal zichzelf wel redden

DAT vind ik al zielig...
Wat verwachtte je nou eigenlijk van dit topic?
quote:fru1t3lla schreef op 13 juli 2014 @ 20:31:

Mocht je van de pup af willen, ik wil graag het beestje een liefhebbende thuis geven. Alleen denk ik niet dat dit de kern van het probleem oplost.

Ik ook, maar dat kan ik mijn eigen oude baas niet aandoen
Kom hem hier maar brengen... Sjongejonge, wat een onnozel, dom gedrag.

Wat ga je morgen met die kleine pup doen als je gaat werken?!?! Je kunt zo'n beestje niet meteen uren alleen laten, dat weet toch iedereen met een beetje verstand?

Echt, ik sta versteld...
Life is too short to waste time matching socks
Sommige mensen denken helemaal niet na als ze een dier in huis nemen, dat geldt ook voor een kind trouwens. Het zijn handenbindertjes, je moet ze opvoeden, voeden, knuffelen, bestraffend toespreken indien nodig, met ze spelen, naar buiten, naar de dokter. Als je dat niet aankunt dan ga je maar naar Bart Smit.
verba volant, scripta manent.
quote:Yael1980 schreef op 13 juli 2014 @ 20:23:

Nee mijn andere hondje was als pup gewoon vreselijk makkelijk. En ik maak me zorgen omdat ze het niet heel leuk lijkt te vinden een nieuwe hond erbij.Daar had je niet over nagedacht? Breng de pup terug!
Je hebt voor de tweede keer een pup genomen, nadat je de eerste weg moest doen omdat het niet ging met je andere hond? En nu laat je die tweede pup een hele week alleen met een grote hond die niets van de pup moet hebben? Mens, waar zitten je hersens?
quote:fru1t3lla schreef op 13 juli 2014 @ 20:31:

Mocht je van de pup af willen, ik wil graag het beestje een liefhebbende thuis geven. Alleen denk ik niet dat dit de kern van het probleem oplost.De kern is dat er geen enkele impulsbeheersing aanwezig is bij TO. Op geen enkel vlak.
Bezit van de zaak is het einde van 't vermaak. Sneu voor de pup!

Enne, hoe oud ben je, dat je toestemming van je ouders nodig hebt om een pup te kopen terwijl je al een dochter hebt??
Waarschijnlijk verwachtte ze allemaal oh-en-ah reacties :-((((
quote:Summerdance schreef op 13 juli 2014 @ 20:33:

[...]

Ik ook, maar dat kan ik mijn eigen oude baas niet aandoenAww jammer . Ik zou echt wel graag een hond vanaf pup willen en heb toch tijd zat om er mee bezig te zijn, was al aan het kijken naar asiels, maar die hebben zelden jonge honden :(.

Toen ik mijn kitten net had was ik zo wild verliefd op 'm dat ik niet eens vijf minuten uit zijn buurt wilde zijn.

Sterker nog, ik heb een week kraamverlof genomen toen de kitten kwam

Sommige mensen...

*mist de pukesmiley*
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven