Help de buren hebben een piano gekocht

17-05-2010 18:51 54 berichten
Sinds gisteren zijn mijn buren in het bezit van een piano. Op zich hartstikke leuk, ik kan goed spelende pianospelers zeker waarderen. Maar daar zit nu net het probleem.

De buurjongens rammen maar wat op dat ding. Wat een herrie en heel af en toe komt er een beginnend 'Vader Jacob' voorbij, maar dan ook niet verder dan 'Vader'.

Eigenlijk zou ik het liefste met de buren willen overleggen dat er binnen bepaalde tijden gespeeld gaat worden, zodat ik niet de hele tijd deze ellende aan hoef te horen. Bijvoorbeeld overdag van 16.00 uur tot 18.00 uur of zo.

Lijkt mij best redelijk, maar omdat ik de buren niet zo vaak spreek twijfel ik of ik bij hen zal aanbellen of zal wachten tot ik ze weer een keer tegenkom.

Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat wordt het volgende project, een drumstel ???
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~

Of een viool... voor beginners veel te moeilijk, want geen fretten.
quote:Joyce48 schreef op 17 mei 2010 @ 19:36:

Ik ben blij dat jij mijn buurvrouw niet bent ..... En als er bezoek is met kleine kinderen is niets zo leuk als lekker op de piano rammen. Allemaal in een rijtjeshuis!

Dan vind ik kinderen die nu even vanwege de nieuwigheid erg enthousiast op de piano rammen nog wel meevallen, eigenlijk.

Poeh, ik ben blij dat ik jou niet als buurvrouw heb. Hoe virtuoos misschien ook, mensen hoeven anderen niet constant lastig te vallen met hun hobby.

Tot mijn grote ergernis heb ik een buurvrouw gehad die niet kon spelen en dagenlang op dat ding zat te rammen, maar er regels over afspreken, ho maar, onbespreekbaar van haar kant.
Viva naar de knoppen.
quote:Soezie81 schreef op 12 juni 2010 @ 23:09:

Wat wordt het volgende project, een drumstel ???Een dweilorkest.
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven