Help Djoels de Kram(p)Fors door!
woensdag 29 oktober 2008 om 12:49
Zit je dan.
Op je stoel.
Voor je staat een groot pakket.
Net bezorgd door twee mannen.
Hupsakee zetten het pakket in de kamer.
'Dag mevrouwtje, fijne dag.'
'O. Euh. Tja, u haalt niet dat plastic en karton eraf?'
'Nee mevrouw, dat mag u zelf doen. Hier is de bekleding die moet er nog omheen en dan heeft u een leuk bankie.'
'Bekleding? Zit die er niet al omheen.'
'Nee, het is een kaal bankie mevrouwtje, zo gepiept joh.'
'Lust u soms koffie, kunnen we onder genot van een bakkie misschien samen even kijken?'
'Nee mevrouw, ik heb meer klanten, ik moet echt gaan.'
'Wilt u een plakje cake??'
'Nee moet echt gaan mevrouw!'
'Een biertje? Een glas champagne? Een lapdance?'
'Dag mevrouw veel plezier met uw Ikea bank.'
Daar zit ik dan.
Karton eraf. Plastic eraf. Stof uit pakket gehaald.
Gestreken.
Over de bank gelegd.
Trekken, sjorren, rukken.
Zweet van mijn voorhoofd.
Nu zit het erom en op de één of andere manier is het niet zoals ik dacht dat het zou moeten zijn.
Kent iemand de Kramfors bank.
Gouden tips om die stof juist op de naadjes te krijgen?
Vond de bank ook erg laag.
Er zit een heel onderstel bij.
Mag ik ook zelf in elkaar zetten.
Joehoe.
De bank zoals deze hoort te zijn:
De bank zoals deze nu voor me staat.
HELP!
Op je stoel.
Voor je staat een groot pakket.
Net bezorgd door twee mannen.
Hupsakee zetten het pakket in de kamer.
'Dag mevrouwtje, fijne dag.'
'O. Euh. Tja, u haalt niet dat plastic en karton eraf?'
'Nee mevrouw, dat mag u zelf doen. Hier is de bekleding die moet er nog omheen en dan heeft u een leuk bankie.'
'Bekleding? Zit die er niet al omheen.'
'Nee, het is een kaal bankie mevrouwtje, zo gepiept joh.'
'Lust u soms koffie, kunnen we onder genot van een bakkie misschien samen even kijken?'
'Nee mevrouw, ik heb meer klanten, ik moet echt gaan.'
'Wilt u een plakje cake??'
'Nee moet echt gaan mevrouw!'
'Een biertje? Een glas champagne? Een lapdance?'
'Dag mevrouw veel plezier met uw Ikea bank.'
Daar zit ik dan.
Karton eraf. Plastic eraf. Stof uit pakket gehaald.
Gestreken.
Over de bank gelegd.
Trekken, sjorren, rukken.
Zweet van mijn voorhoofd.
Nu zit het erom en op de één of andere manier is het niet zoals ik dacht dat het zou moeten zijn.
Kent iemand de Kramfors bank.
Gouden tips om die stof juist op de naadjes te krijgen?
Vond de bank ook erg laag.
Er zit een heel onderstel bij.
Mag ik ook zelf in elkaar zetten.
Joehoe.
De bank zoals deze hoort te zijn:
De bank zoals deze nu voor me staat.
HELP!
DTEEZ!

maandag 30 augustus 2010 om 21:00
Haha die vloer...... dat drama kwam daarna.
Dat topic over de Vloerhoer, dit is dus nog mijn oude vloer, heb inmiddels mijn nieuwe
Verder ben ik wel op aard hoor, maar vergeet wel dat ik zwanger ben. Als iemand er naar vraagt denk ik echt steeds 'oh ja, ben zwanger'. Ach ja, als kind er straks is en is net zo'n schreeuwlelijk als zijn/haar moeder, zal ik hem/haar straks echt niet vergeten.
Dat topic over de Vloerhoer, dit is dus nog mijn oude vloer, heb inmiddels mijn nieuwe
Verder ben ik wel op aard hoor, maar vergeet wel dat ik zwanger ben. Als iemand er naar vraagt denk ik echt steeds 'oh ja, ben zwanger'. Ach ja, als kind er straks is en is net zo'n schreeuwlelijk als zijn/haar moeder, zal ik hem/haar straks echt niet vergeten.
DTEEZ!

vrijdag 24 september 2010 om 15:28
Wauw!!! Wat een topic Djoels Echt keigrappig hoe je ermee aan de slag bent geweest. Heb je de bank nog?
Dat dit 2 jaar geleden is....Je bent geen spat veranderd lekker wijf!!!
Kan het niet laten om mijn "Ikea-bank tragedie" te vertellen....Zow grappig dat ik dit topic lees, terwijl ik zit te kloten met mijn Ikea-bank
Dit is de bank die ik van de week besteld heb.
En ik laat maar niet zien hoe ie er nu uit ziet.....Want er valt niets te zien. Alles staat nog in doos mijn leefruimte in te nemen
Donderdag kwamen ze hem bezorgen en ik had er helemaal naar uitgekeken. Nieuwe bank, joepie!!!
Ik dus uitpakken en een poging doen om hem in elkaar te zetten (go strong women!! We don't need men! )
Zie ik opeens dat de leuning kapot is.....!!! Shit shit, fuck fuck en alles wat kut is!!! Ik bellen naar de Ikea....
Lang verhaal kort, ze komen de kapotte bank ophalen en een nieuwe bank brengen. Ik= Niet blij dus.
*zucht*
Lieve Djoels, nu groeit er alweer een 2e JBG in je buik. Wauw!! Hoe mooi is dat Waar blijft de tijd?? Ik ben zo uberhappy voor je!!
Dat dit 2 jaar geleden is....Je bent geen spat veranderd lekker wijf!!!
Kan het niet laten om mijn "Ikea-bank tragedie" te vertellen....Zow grappig dat ik dit topic lees, terwijl ik zit te kloten met mijn Ikea-bank
Dit is de bank die ik van de week besteld heb.
En ik laat maar niet zien hoe ie er nu uit ziet.....Want er valt niets te zien. Alles staat nog in doos mijn leefruimte in te nemen
Donderdag kwamen ze hem bezorgen en ik had er helemaal naar uitgekeken. Nieuwe bank, joepie!!!
Ik dus uitpakken en een poging doen om hem in elkaar te zetten (go strong women!! We don't need men! )
Zie ik opeens dat de leuning kapot is.....!!! Shit shit, fuck fuck en alles wat kut is!!! Ik bellen naar de Ikea....
Lang verhaal kort, ze komen de kapotte bank ophalen en een nieuwe bank brengen. Ik= Niet blij dus.
*zucht*
Lieve Djoels, nu groeit er alweer een 2e JBG in je buik. Wauw!! Hoe mooi is dat Waar blijft de tijd?? Ik ben zo uberhappy voor je!!
zaterdag 25 september 2010 om 08:18
zaterdag 25 september 2010 om 13:36
Heb net tijdens mijn lunch dit hele topic doorgelezen! Errug leuk! Ik dacht alleen de hele tijd: hoezo Djoels wil aan de zuip? Dat kan toch helemaal niet? Dingdong, zwanger!? En toen viel het kwartje bij mij en zag ik dat het topic alweer 2 jaar oud is
Djoels ik ken je helemaal niet, maar lees uiteraard wel eens wat van je en vind het zo leuk om te lezen dat je 2 jaar geleden nog maar net een nieuwe lover had en je plek vond in je eigen huis en nu alweer zwanger bent van de tweede Vind het zo leuk om te lezen hoe zoiets kan gaan... *zwijmel*
Trouwens... Ooit nog weer eens wat bij IKEA gekocht? Of heb je daar nooit weer een voet binnen gezet?
Djoels ik ken je helemaal niet, maar lees uiteraard wel eens wat van je en vind het zo leuk om te lezen dat je 2 jaar geleden nog maar net een nieuwe lover had en je plek vond in je eigen huis en nu alweer zwanger bent van de tweede Vind het zo leuk om te lezen hoe zoiets kan gaan... *zwijmel*
Trouwens... Ooit nog weer eens wat bij IKEA gekocht? Of heb je daar nooit weer een voet binnen gezet?

vrijdag 1 februari 2013 om 15:05
haha oh Djoels wat jammer dat ik niet kan zien hoe de bank er tegenwoordig bij staat.
Mijn bank is ook van Ikea. Een slaapbank nog wel. Lekker groot en je kunt er zo heerlijk op hangen. 5 grote kussens erbij. Heerlijk.
De originele hoes was blauw en later had ik een koffiekleurige. Die hangt nu te drogen aan de waslijn trouwens want dochterlief was ziek en had een boterhammetje gegeten met vlokken. (tip... hoe ziek ook maar zet ze lekker aan tafel). Ook was de bekleding wat stoffig. Ik had alles eraf en bedacht me... ik bestel een nieuwe!
Hopelijk past de nieuwe hoes net zo goed als de vorige
Mijn bank is ook van Ikea. Een slaapbank nog wel. Lekker groot en je kunt er zo heerlijk op hangen. 5 grote kussens erbij. Heerlijk.
De originele hoes was blauw en later had ik een koffiekleurige. Die hangt nu te drogen aan de waslijn trouwens want dochterlief was ziek en had een boterhammetje gegeten met vlokken. (tip... hoe ziek ook maar zet ze lekker aan tafel). Ook was de bekleding wat stoffig. Ik had alles eraf en bedacht me... ik bestel een nieuwe!
Hopelijk past de nieuwe hoes net zo goed als de vorige

donderdag 26 juni 2014 om 21:10
Ik ben op zoek naar een nieuwe bank. Bijna zes jaar heeft dit mokkel in mijn huis gestaan. Inmiddels verhuisd, wijlen mijn kat die de bank verminkt heeft en ik zit hier op deze bank, met mijn laptop en ik zoek een bank. Wat voor bank, hoe moet ie zitten, misschien wat tips lezen op viva en ik zoek......... en kom hier op terecht, op mijn eigen topic..
Ik kan het me nog als gisteren herinneren dat jullie zo met me meeleefde.... Wat is dit forum toch leuk!
Maar nu ga ik op zoek naar een nieuwe bank..... zonder inbouwpakket, daarvan heb ik geleerd.
Zo dat wilde ik even kwijt!
Ik kan het me nog als gisteren herinneren dat jullie zo met me meeleefde.... Wat is dit forum toch leuk!
Maar nu ga ik op zoek naar een nieuwe bank..... zonder inbouwpakket, daarvan heb ik geleerd.
Zo dat wilde ik even kwijt!
DTEEZ!
donderdag 26 juni 2014 om 21:15
Altijd als ik een topic open of omhoog haal zijn mensen bang
- God heeft ze weer een bank gekocht?
- God, heeft ze weer lekkage in haar vloer?
- Jezus te paard is ze weer zwanger?
etc..
niet bang zijn, er is NIETS geks aan de hand met mij.
Ik heb alleen een nieuw huis gekocht en moet nog veeeeel dingen doen / regelen en ik ben wel bang voor nieuwe avonturen.
- God heeft ze weer een bank gekocht?
- God, heeft ze weer lekkage in haar vloer?
- Jezus te paard is ze weer zwanger?
etc..
niet bang zijn, er is NIETS geks aan de hand met mij.
Ik heb alleen een nieuw huis gekocht en moet nog veeeeel dingen doen / regelen en ik ben wel bang voor nieuwe avonturen.
DTEEZ!