Help mij decoreren

07-05-2021 16:32 62 berichten
Hi allemaal,

Ik wil graag mijn schouw een beetje leuk decoreren. Ben hier zelf helemaal niet goed in maar dit zijn een paar items die ik vandaag heb gekocht ;

https://postimg.cc/9D9G7j7y

Is dit leuk voor op een schouw?

Ik denk dat ik de kleine kaashouders too much vind in combinatie met de twee grote gouden houders.

Sowieso ook wat meer spelen met hoogtes om een leuk geheel te krijgen denk ik?

Wat zou ik verder nog kunnen toevoegen of juist weglaten?

Help!

Update ;
https://ibb.co/zhdf0m2

Update 2;

https://ibb.co/RTWZqD3
anoniem_358505 wijzigde dit bericht op 07-05-2021 19:10
9.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik kan je link niet openen
Ik zie geen plaatjes.
lilalinda schreef:
07-05-2021 16:33
ik kan je link niet openen
Ik zie niet eens een link.
lilalinda schreef:
07-05-2021 16:33
ik kan je link niet openen
Nu wel als t goed is ☺️
Alle reacties Link kopieren
ja, nu wel
Maar ik geloof dat wij een heel andere smaak hebben, dus ik ben niet DE decoreer-hulp die jij zoekt!
;)
Ik zou alles dichterbij elkaar zetten en niet zo ver uit elkaar. Verschillende maten bij elkaar kan prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou meer groeperen en inderdaad iets met hoogteverschil en grootte verschil doen.
Alle reacties Link kopieren
(Ik zat serieus te zoeken op / in welke van die items dan kaas moet liggen)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Planten. en in wat grotere potten, en dan niet perse dezelfde potten of op zijn minst verschillende afmetingen potten (als je wel dezelfde koopt)

Edit; je bedoelt natuurlijk met wat je al gekocht hebt
poeszie wijzigde dit bericht op 07-05-2021 16:47
16.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er een leuke plant op zetten die vrij recht omhoog groeit.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar mijn smaak is het niet.

En het lijkt wel of je de spullen lukraak hebt neergezet. Persoonlijk zou ik kiezen voor 1 groot item wat je kunt aanvullen met twee of drie kleine dingetjes er bij. Nu zijn het veel te veel kleine prullaria. Saai en onopvallend.

Wat hier ook al genoemd werd: een grote mooie plant en dan een paar van die dingetjes er bij van je foto.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf vooral altijd leuk om op zo'n randje juist (ook) persoonlijke spulletjes neer te zetten, wat het echt jouw huis maakt i.p.v. een "showroom". Een fotolijstje, een 1 of ander souvenir van een vakantiereis, een erfenisstuk, etc.
Deze dingen groeperen (misschien niet allemaal) en dan wat andere dingen erbij. Een plant, een mooie vaas, een klok, een tafellamp, kleine beeldhouwwerkjes of souvenirs, een ingelijste afbeelding of foto etc.
Alle reacties Link kopieren
Perlala_Gadeon schreef:
07-05-2021 17:06
Deze dingen groeperen (misschien niet allemaal) en dan wat andere dingen erbij. Een plant, een mooie vaas, een klok, een tafellamp, kleine beeldhouwwerkjes of souvenirs, een ingelijste afbeelding of foto etc.
Voor zo iemand als ik die een bloedhekel heeft aan schoonmaken, moet ik er niet aan denken, zoveel troepjes. En dan allemaal moeten optillen of weghalen om dat plateautje af te stoffen, en al die prullaria zelf vangen ook stof.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
ik vind je spulletjes een beetje klein eigenlijk.
Ik zou die 2 kleine zilveren bolle potjes aan het smalle eindje zetten. Helemaal in de andere hoek een goede (grotere) plant in een pot en dan de overige theelichtjes en dat bronzen potje bij de plant zetten als aanvulling.
en dan in het midden nog 1 mooi ding, een foto, een klokje, of een souvenir ofzo. maar dat lastste misschien ook niet, ligt eraan hoe druk het hoekje met de plant wordt.
Don't cry, buy a bag and move on.
patsy--stone schreef:
07-05-2021 17:11
Voor zo iemand als ik die een bloedhekel heeft aan schoonmaken, moet ik er niet aan denken, zoveel troepjes. En dan allemaal moeten optillen of weghalen om dat plateautje af te stoffen, en al die prullaria zelf vangen ook stof.

Niet alles tegelijk! :) Het was een keuzemenu. Ik heb zelf ook een schouw en overdaad schaadt. Helemaal niets erop vind ik zelf niet mooi, dan lijkt er iets te missen.
Alle reacties Link kopieren
Vind het veel te kleine prullaria,
Alle reacties Link kopieren
Ik zou 1 vaas (het zijn toch vazen?) laten staan, maar dan wel met een bos bloemen erin. Dan de waxinelichtjes bij elkaar zetten en niet zo apart van elkaar.
Ik heb er even een vaas en schilderij bij gezet, schilderij is even voor t idee wil daar iets anders in. En de kleine prullaria vond ik toch niet zo mooi dus die even weg gedaan. Is dit al iets beter? (Zie onderaan OP de link)
Alle reacties Link kopieren
Duizend keer beter met de update
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het schilderij deels achter het vaasje zetten. Dan 1 of 2 bloemen in het vaasje, de rest weg. Voor het vaasje zet je 1 of 2 kleine theelichtjes. Dat grote theelichtje zou ik dan weglaten. Of 1 klein theelichtje en dat grotere theelicht, maar dat zou ik moeten zien 😉
snowdogs schreef:
07-05-2021 17:43
Ik zou het schilderij deels achter het vaasje zetten. Dan 1 of 2 bloemen in het vaasje, de rest weg. Voor het vaasje zet je 1 of 2 kleine theelichtjes. Dat grote theelichtje zou ik dan weglaten. Of 1 klein theelichtje en dat grotere theelicht, maar dat zou ik moeten zien 😉
Hmm oké zal straks nog even spelen ermee kijken wat t leukst staat
RedRoseThorn schreef:
07-05-2021 17:37
Duizend keer beter met de update
Yayy 😃

Wat een paar kleine toevoegingen kunnen doen
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik het nog wat dichter bij elkaar zou zetten. Dan lijken alle dingen samen 1 “ornament”, in plaats van allemaal losse prulletjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven