Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
dubbel
He Viool

Ik heb van jou geleerd dat een temperatuurdaling slecht is. Maar gelukkig is het weer normaal.

Ik kan me wel voorstellen dat je in de stress schiet hoor, maar aan alles is zo weinig te doen in dit geval. Als het mis gaat kan je er niks aan doen. En je wist het ook niet van je nichtje natuurlijk. En als je schrijft 9% kans dan is er 91% kans dat er niks gebeurd door een besmetting. Jij weet er niks meer van, maar je moeder? Weet zij het nog wel of je het wel/niet gehad hebt? Nou moet ik zeggen dat ik van Kaat ook niet alles zeker weet.

Slof Wat een poepie! Vooral op die laatste foto!

Olijf hoe is het nu met je?
Het Viva forum is papaja.
Hè Fiolletje, wat een stress zo. Nog 3 dagen en dan heb je weer een beetje meer zekerheid. Ik duim in de hoogste stand voor je.

Wat idioot zeg, zo'n ongevoelige tang aan de telefoon. Kun je niet via een andere route een echo krijgen?

Ik hoop zo dat je straks echt kunt genieten van je zwangerschap. Zonder erge zorgen.

Heb je al met je moeder meer kunnen praten over hoe het voor jou is? En misschien zelfs over je vader?
Fiolle wat een narigheid allemaal. Ik hoop zo dat het allemaal goed komt. Wat is vijfde ziekte? of lees ik het nou verkeerd?
Hè viooltje nou toch... heb je al de hap gebeld over de evt. vijfde ziekte? gewoon vragen hoe of wat? sterkte hoor, kan me je stress indenken *insert een hoop knuffel smileys enzo*
hier gaat het allemaal wel hoor! spierpijn begint wat af te zakken. nog wel erg moe en ik moet mijn arm echt heel rustig houden want bij het minste of geringste schieten alle spieren in de kramp en das niet zo fijn in het gips

we gaan zo meteen idd wat t shirts verbouwen.

en een voor jullie allemaal!
Olijfje, ik vind het wel heul flauw dat je geen hoofdletters gebruikt. Zo kan ik het toch niet fatsoenlijk lezen?

Maar wel fijn dat het weer wat beter gaat qua spierpijn.

Je moet deze week toch naar een dokter (orthopeed?)? Krijg je dan ook te horen of je inderdaad 4 weken in het gips moet blijven, of moet dat sowieso?
Splinter

Dank voor jullie lieve woorden. En er valt inderdaad allemaal niks aan te doen. Daarom bel ik nu ook niet met een HAP, er valt niets te doen nu. HAP is voor als je nu actie nodig hebt. Het is echt gewoon afwachten allemaal. Maar aangezien ik al geduld aan het oefenen ben sinds juni 2011, is dat potje een beetje leeg aan het raken.

Voor geïnteresseerden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vijfde_ziekte

Het is dus een variant op het bij dieren bekende Parvo-virus.

Nou ja, nu duik ik maar de kledingkast in, die kan wel een opruimbeurt gebruiken. En dan ga ik maar gewoon van uit dat ik deze zomer een dikke buik heb en alle kleding die daar niet omheen past, berg ik weg.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Fijn dat het gaat, Olijf. Jij zult ook nog wel heel wat geduld moeten oefenen de komende weken. Sterkte daarmee!
ik moet morgenochtend de ha bellen met het verhaal en de mededeling dat ik don/vrij hier naar de orthopeed moet. mag zij het lekker verder uitzoeken. ik ben heel erg benieuwd wat er dan verder gaat gebeuren, afwachten maar grrrr. olief is vreselijk huishoudelijk bezig (grijp deze kans nou! zegt 'ie steeds) en ik merk dat ik daar moeite mee heb. iets met automatismes enzo. we gaan zo samen de was doen
ik ben trouwens niet met de tatuu gegaan. we zijn eerst naar de hap in buurt gereden, de arts daar zei gelijk: naar het zkh, ik kan hier niets aan doen! toen ff wachten want zus kreeg inschrijfgeld dus weer terug (netjes!) en toen kreeg ik daar alvast van de arts een heerlijke pijnstiller (kwam ie achterna brengen, ook al zo lief) en dat was geen gewoon paracetamolletje want in de auto naar het zkh merkte ik al dat de allerergste pijn wat begon af te nemen. zus was dus gelukkig mee, want zij kent de weg en de gang van zaken daar, heel fijn. periode tussen val en infuus met pijnstillers is ook heel vaag, als ik er aan terug denk. ben ook na de val half flauwgevallen.
Olief zegt wijze dingen Olijfje! En ik denk dat als je mee gaat helpen, je vanzelf wel teruggefloten wordt door je lijf. Lekker van genieten en laat hem maar bezig. Het is toch niet dat je er misbruik van maakt?

Fiolle, ik had het gelezen ja. Wat me te binnen schiet, en waar je werkelijk niks aan hebt: als nichtje getest werd, waarom hebben ze dat niet even iets gezegd?

Ga je morgen wel bellen met de ha, om te overleggen over evt. besmetting?

Ik vind het echt rot voor je, dat je niks kunt doen nu. Alleen maar je geduld testen.....

Misschien toch even een speed-meet organiseren? Om Fiolle af te leiden en gelijk onze naam om Olijvengips te schrijven.
Eens met Olief! Oh, wijze man

Ik heb marktplaats volgeplempt met zooi.
en nu ben ik een heerlijk kado aan het uitzoeken

ok, je moet er eerst je arm voor in de prak vallen maar het levert wel wat op
quote:Splinter02 schreef op 30 december 2012 @ 16:17:

Fiolle, ik had het gelezen ja. Wat me te binnen schiet, en waar je werkelijk niks aan hebt: als nichtje getest werd, waarom hebben ze dat niet even iets gezegd?

Ga je morgen wel bellen met de ha, om te overleggen over evt. besmetting?

Ik vind het echt rot voor je, dat je niks kunt doen nu. Alleen maar je geduld testen..... Zus heeft me gebeld zodra ze dacht dat het wel eens vijfde ziekte kon zijn. Morgen bel ik met de verloskundige, en dan zien we wel verder.
quote:Splinter02 schreef op 30 december 2012 @ 16:17:

Olief zegt wijze dingen Olijfje! En ik denk dat als je mee gaat helpen, je vanzelf wel teruggefloten wordt door je lijf. Lekker van genieten en laat hem maar bezig. Het is toch niet dat je er misbruik van maakt?
Mooi, Olijf
quote:ClaudeFiolle schreef op 30 december 2012 @ 16:54:

[...]

Zus heeft me gebeld zodra ze dacht dat het wel eens vijfde ziekte kon zijn. Morgen bel ik met de verloskundige, en dan zien we wel verder.Verstandig. Ik blijf duimen voor je!
quote:Splinter02 schreef op 30 december 2012 @ 16:55:

[...]

quote:Splinter02 schreef op 30 december 2012 @ 16:55:

[...]

waar ik nu alleen een beetje over zit te prakkedenken: dit is dus voor de 3e x in 1,5 jaar dat ik zo'n gigantische snoekduik voorover maak. zou ik dat toch eens moeten melden aan ha?
Mja... Misschien een idee ja.

Ik val eigenlijk nooit...
Heb je die snoekduiken al eens goed geanalyseerd? Zijn ze allemaal onverklaarbaar, of is het onhandigheid, let je niet goed op, ben je dromerig, zie je toch niet zo goed, drink je teveel , had je lastige schoenen aan, laat Olief je stiekem struikelen , ben je nachtblind?

Of is er steeds echt geen verklaring? Val je, omdat je even een soort blackout hebt? Dan is het wel handig om even te melden!

Trouwens, die ha van de hap in Brussel is inderdaad wel heel lief en zorgzaam zeg!

Plou, ik heb gekeken en had een half jaartje eerder graag die krabton willen hebben.
Ik val uit onhandigheid. Bij het rennen voor de bus en dat er dan iets verschiet in mijn knie of enkel. En laatst op het werk, achter de receptie is de vloer verhoogd. Ik stond daar, draaide me om om weg te lopen en vergat die verhoging. Dus zeilde ik languit het secretariaat binnen.

Maar dus niet zomaar....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven