Het grote inrichting inspiratie topic

22-01-2021 10:39 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk nu ik ga verbouwen, dat ik veel behoefte heb aan inspiratie mbt inrichting, kleuren, keuze materialen etc. etc. Ik ben daar gewoon erg slecht in. Dan zie ik zo her en der op o.a. pinterest echt super leuke dingen maar ik zou daar zelf niet opkomen.

Dus dacht ik.. laat ik hier eens een topic openen voor tips, trucs,do's and don't qua inrichting.

Dus.. zoek je tips en inspiratie m.b.t. het inrichten van je huis? This is the place.
Alle reacties Link kopieren
Niemand meer actief hier ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met de Quooker, was buiten mijn budget (en ik vind eeen fluitketel ook gewoon fijn)

Hier hangen de wand planken inmiddels! Ontzettend blij mee. Ik kijk vanmiddag wel even of ik een foto kan invoegen
Jammer dat het hier zo rustig is idd. Tot op heden was ik van het meelezen :). Wij zijn nu goed een jaar aan het verbouwen en nu toe aan de afwerking en inrichting dus nu wordt het leuk. Wij houden van modern, rust en warmte dus het uitzoeken van de muurkleur vond ik al een ding. Niet te wit, en niet te beige. Gaan nu voor flexa, "vleugje turf" (ja echt..), plafond en muren in die kleur. Kozijnen en plinten ook, alleen de deuren worden zwart. Er komt pvc op de vloer in grijs-beige tinten met relief, zwarte raamkozijnen en een stalen schuifdeur. Als ik het zo teruglees vind ik het al mooi worden, hebben er ook best lang naar uitgekeken,

Ik wilde eerder ook keramisch parket, maar in aanschaf is dit veel duurder (die wij mooi vinden ten minste) en is gevoeliger voor toch barsten onder/bij de deurposten vandaar dat wij toch voor pvc gaan.