Het Grote Viva Katten Topic deel 4

18-09-2021 00:22 1847 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is ie dan, deel 4 van het Grote Viva Katten Topic! Waar iedereen die dol is op katten lekker mee kan komen kletsen over het wel en wee van onze lieve poezels 🐈❤️ en waar we ook weleens afdwalen om het over andere zaken te hebben. Een fijn kletstopic dus!

Afbeelding

Welkom!!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, dat is dan wel weer zo :rofl:
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
Even iets waar ik benieuwd naar ben. We hebben voor de katten een aantal speeltjes, waaronder een vilten aardbei. Deze had ik ooit eens op de grond gelegd voor onze harige mormels om te kijken wat ze er mee deden. Julia speelt ermee, maar likt er ook aan (dat ding is ook aardig uit z'n fatsoen O_o maar dat geeft verder niets). Nu ben ik benieuwd naar de achterliggende reden waarom sommige katten de behoefte hebben om dit soort dingen te likken. Of is onze kat gewoon gek?
In this mad house we must all survive
Ik denk dat katten likken aan oa speelgoed omdat ze dat ook doen bij een prooi als een muis of een vogel. Door te likken met hun ruwe tong worden prooien ontdaan van haren en veren en kunnen ze daarna beginnen met eten. Instinctief dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank je voor je antwoord. Klinkt ook wel heel logisch eigenlijk. Had het nooit eerder een kat zien doen, dus vandaar mijn vraag :)
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja hier hebben we ook likkers in huis 😂 de Kong Kickeroo likken ze ook helemaal af!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Panini likt nou nooit ergens aan! Volgens mij is dat ook geen jager... Behalve bij fruitvliegjes.

Die kleine meid is wel helemaal gelukkig nu Wolfje er is. Ze is zoveel rustiger geworden, niet meer krijsen. Ze voelde zich echt gewoon heel alleen afgelopen zomer volgens mij. Elke avond spelen Nina en Wolfje tikkertje, dat is zo een leuk gezicht. Kleine panini die echt een dwergje is gebleven tegen 30 kilo :lol:.
...
Hendrikje106 schreef:
19-01-2022 19:54
Ja hier hebben we ook likkers in huis 😂 de Kong Kickeroo likken ze ook helemaal af!
Ja maar dat is de pate. :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
miekemv schreef:
19-01-2022 20:20
Ja maar dat is de pate. :-D
Hahaha nee dat is bij een gewone Kong! Dit is een ander speeltje van Kong, gemaakt van stof. Een rechthoekig kussen met een staart aan het uiteinde, het kussen is gevuld met catnip. Ze gaan er ook echt tegenaan trappen terwijl ze hem met de voorpootjes vasthouden, heel grappig om te zien!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is de Kong Kickeroo

Afbeelding
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Hendrikje106 schreef:
19-01-2022 23:14
Dit is de Kong Kickeroo

Afbeelding
Aha. Die ligt hier ook trouwens, ze doen er niks mee helaas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hendrikje106 schreef:
19-01-2022 23:14
Dit is de Kong Kickeroo

Afbeelding
Jaaa! Die hebben we hier ook. Wordt af en toe intensief gebruikt (ik rouleer speeltjes en laat ze zelf kiezen uit een la) Er zit catnip in ook geloof ik, al reageren onze mutsen daar niet bijzonder op.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren Quote
AeonOfWinter schreef:
19-01-2022 23:34
Jaaa! Die hebben we hier ook. Wordt af en toe intensief gebruikt (ik rouleer speeltjes en laat ze zelf kiezen uit een la) Er zit catnip in ook geloof ik, al reageren onze mutsen daar niet bijzonder op.
Bij ons reageren er 3 van de 4 op. Dit speeltje mogen ze alleen onder toezicht, soms worden ze er echt agressief van naar de anderen die er op dat moment niet mee spelen 😈😂
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hendrikje106 schreef:
19-01-2022 23:14
Dit is de Kong Kickeroo

Afbeelding
Ik noem dat Kong worstelen. Kan elke maand een nieuwe kopen. Ze worden hier gesloopt.
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
20-01-2022 06:18
Ik noem dat Kong worstelen. Kan elke maand een nieuwe kopen. Ze worden hier gesloopt.
😂 ja ze gaan er hier ook flink mee tekeer!! Hoe gaat het RooieKater? Ben je bij de dierenarts geweest?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Quaintrelle schreef:
19-01-2022 20:18
Panini likt nou nooit ergens aan! Volgens mij is dat ook geen jager... Behalve bij fruitvliegjes.

Die kleine meid is wel helemaal gelukkig nu Wolfje er is. Ze is zoveel rustiger geworden, niet meer krijsen. Ze voelde zich echt gewoon heel alleen afgelopen zomer volgens mij. Elke avond spelen Nina en Wolfje tikkertje, dat is zo een leuk gezicht. Kleine panini die echt een dwergje is gebleven tegen 30 kilo :lol:.
Wat leuk dat het zo goed samen gaat, kun je lekker van genieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hendrikje106 schreef:
20-01-2022 06:57
😂 ja ze gaan er hier ook flink mee tekeer!! Hoe gaat het RooieKater? Ben je bij de dierenarts geweest?
Nee nog niet er kwam 2 dagen zooi uit en maandag wilde ik gaan en werd het minder. Dierenarts gebeld die gaf aan als het minder word dan wachten.
Hij eet goed mooie drollen en nu komt er nog een beetje helder vocht uit die klier.
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
20-01-2022 15:08
Nee nog niet er kwam 2 dagen zooi uit en maandag wilde ik gaan en werd het minder. Dierenarts gebeld die gaf aan als het minder word dan wachten.
Hij eet goed mooie drollen en nu komt er nog een beetje helder vocht uit die klier.
Duimen dat het zo blijft en je het gevecht van naar de dierenarts gaan niet aan hoeft te gaan!! 🤞🏼
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Afbeelding

Louise en KC als uk :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
miekemv schreef:
20-01-2022 17:10
Afbeelding

Louise en KC als uk :heart:
Zooo mooi :flirting:
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
En heerlijke katten. Ik ben aan huis gekluisterd maar het is altijd leuk met ze.
Alle reacties Link kopieren Quote
miekemv schreef:
20-01-2022 18:27
En heerlijke katten. Ik ben aan huis gekluisterd maar het is altijd leuk met ze.
Ja zo fijn voor je dat je nu niet alleen bent! Heb je nog veel pijn?

Hier ook van die heerlijke beesten in huis en zo’n leuke interactie met de honden ook.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Hendrikje106 schreef:
20-01-2022 18:47
Ja zo fijn voor je dat je nu niet alleen bent! Heb je nog veel pijn?

Hier ook van die heerlijke beesten in huis en zo’n leuke interactie met de honden ook.
Het wordt wat beter alleen gaat het niet zo hard. Zo blij dat die felle pijn wel weg is.

Ja heerlijk de interactie met de beesten. Zij worden nu extra vertroeteld met hapjes en aandacht :)

We snoozen wat af hier.
Alle reacties Link kopieren Quote
miekemv schreef:
20-01-2022 18:59
Het wordt wat beter alleen gaat het niet zo hard. Zo blij dat die felle pijn wel weg is.

Ja heerlijk de interactie met de beesten. Zij worden nu extra vertroeteld met hapjes en aandacht :)

We snoozen wat af hier.
Heb je goed, je lichaam heeft dat nu ook echt nodig om te herstellen. Neem je tijd :hug:
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mieke :flirting:
Hendrikje106 schreef:
20-01-2022 19:03
Heb je goed, je lichaam heeft dat nu ook echt nodig om te herstellen. Neem je tijd :hug:
Dankje voor de hug :redrose:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven