Het Grote Viva Katten Topic deel 4
zaterdag 18 september 2021 om 00:22
Hier is ie dan, deel 4 van het Grote Viva Katten Topic! Waar iedereen die dol is op katten lekker mee kan komen kletsen over het wel en wee van onze lieve poezels 
en waar we ook weleens afdwalen om het over andere zaken te hebben. Een fijn kletstopic dus!

Welkom!!

Welkom!!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
zondag 26 oktober 2025 om 22:15
Loulou wat een nare situatie. Knuffel voor jou. Ik hoop dat je oude katje opknapt maar hoop ook de nieuwe alsnog terug kan op termijn. Ik leef met je mee.loulou39 schreef: ↑26-10-2025 18:38Dank je wel voor het meedenken, heel fijn!
Ze eet vooralsnog sinds een paar dagen weer beter, en het is duidelijk dat het overall beter gaat nu het kleintje weg is.
Dwangvoeren heb ik het een paar dagen geleden met de DA over gehad, maar de dierenarts wilde toen nog even afwachten. Was wel heel stressvol.
Nu tel ik elke dag de brokjes die ze eet () en ik probeer bij te voeren met die blikjes die ze eigenlijk niet mag, maar eten is belangrijker…
Op bezoek mag ook, ik ben in één week al vier keer op bezoek geweest bij het kleintje, maar dat kwam ook door wat andere praktische dingen. Deze mensen zijn zo lief!
Komende week weer naar de dierenarts, kijken hoe het dan gaat..
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in