Het mooie inrichtingen-topic.
woensdag 7 augustus 2013 om 10:34
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.
TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.
Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)
TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.
Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)
dinsdag 29 oktober 2013 om 19:18
De Karweifolder die ik vandaag kreeg heeft ook heel veel mooie lampen: https://www.karwei.nl/tur ... lder-v4eYGn9uP/index.html
woensdag 30 oktober 2013 om 09:58

woensdag 30 oktober 2013 om 16:52
Bedankt voor de tip van de lampen van Karwei. Ik ben toevallig net onderweg daar naar toe. Moest nog even het adres opzoeken.
Ik had daar op internet laminaat gezien in een mooie kleur. Is dan maar net kijken of het wel de goede kleur is.
Heb ook een mooie lamp bij Ikea gezien (via internet). Die zou in de keuken kunnen. Is er in meerdere kleuren. En afmeting, maar moet ik nog even meten hoe dat uitvalt.
Maar nu, op naar karwei. Ik hoop dat ikhet red voor sluitingstijd.
Ik had daar op internet laminaat gezien in een mooie kleur. Is dan maar net kijken of het wel de goede kleur is.
Heb ook een mooie lamp bij Ikea gezien (via internet). Die zou in de keuken kunnen. Is er in meerdere kleuren. En afmeting, maar moet ik nog even meten hoe dat uitvalt.
Maar nu, op naar karwei. Ik hoop dat ikhet red voor sluitingstijd.

woensdag 30 oktober 2013 om 17:12
Ik word gek.....
Het laminaat staat niet bij Karwei....
En kijk eens wat ik hier heb gevonden. De lamp van Kees, maar dan in een andere kleur.
klik om het licht te zien.
Gelukkig zijn die bouwmarkten tot 21:00 en ook op zondag open.
Kan ik het werken aan mijn conditie combineren. Even op en neer fietsen. Het wordt wel veel kijken, want die lampen zien er op de foto veel mooier uit. Keuze zat iig.
En kijk eens wat ik hier heb gevonden. De lamp van Kees, maar dan in een andere kleur.
Kan ik het werken aan mijn conditie combineren. Even op en neer fietsen. Het wordt wel veel kijken, want die lampen zien er op de foto veel mooier uit. Keuze zat iig.

woensdag 30 oktober 2013 om 17:16
Ik heb nog wel een mooie chiffon rok van de H&M.
Misschien dat ik daar een leuke lamp van kan maken. Trek ik de bekleding van de lampenkap en hang ik die rok aan het plafond.
Kon echt met alles gecombineerd worden. Misschien kunnen er wel 2 lampen uit. Was een lange rok.
Heeft iemand daar misschien zelfmaakidee van? De vorm van mijn rok en de print en het stof zou wel geschikt zijn.
Wel een andere kleine van een ballon. http://vitaya.be/rok-en-rol/lampenslinger
Misschien dat ik daar een leuke lamp van kan maken. Trek ik de bekleding van de lampenkap en hang ik die rok aan het plafond.
Kon echt met alles gecombineerd worden. Misschien kunnen er wel 2 lampen uit. Was een lange rok.
Heeft iemand daar misschien zelfmaakidee van? De vorm van mijn rok en de print en het stof zou wel geschikt zijn.
Wel een andere kleine van een ballon. http://vitaya.be/rok-en-rol/lampenslinger

woensdag 30 oktober 2013 om 17:27
O, dit is leuk. Kan je kinderen ook zelf laten maken. http://vitaya.be/rok-en-rol/autobaan-voor-kids Zijn ze even bezig. Kan je uitbreiden met verkeersborden enz. Heel handig om verkeersregels te leren. En zo opgeruimd.
donderdag 31 oktober 2013 om 13:45
quote:Pumps_italiaans schreef op 30 oktober 2013 @ 17:12:
Ik word gek.....
En kijk eens wat ik hier heb gevonden. De lamp van Kees, maar dan in een andere kleur. [img]https://d25o1wfid6sx72.cloudfront.net/m ... size.jpg?3[/img]
Dat is mijn lamp hoor!!
En die hebben we al, wil hm helaas in het wit, verkopen ze nergens meer, de nep versie....helaas!
Ik word gek.....
En kijk eens wat ik hier heb gevonden. De lamp van Kees, maar dan in een andere kleur. [img]https://d25o1wfid6sx72.cloudfront.net/m ... size.jpg?3[/img]
Dat is mijn lamp hoor!!
En die hebben we al, wil hm helaas in het wit, verkopen ze nergens meer, de nep versie....helaas!

donderdag 31 oktober 2013 om 16:42
quote:elize_ schreef op 31 oktober 2013 @ 13:45:
[...]
Dat is mijn lamp hoor!!
En die hebben we al, wil hm helaas in het wit, verkopen ze nergens meer, de nep versie....helaas!quote:Mevrouwdekees schreef op 18 oktober 2013 @ 19:39:
Voor random light luvvers met een klein budget.
[afbeelding]
Nou, hier dan het zelfmaakidee van Mevrouwdekees.
Moet je alleen een bal van gelijke afmeting zien te vinden. Hoewel - afhankelijk van de plak waar je die wil hangen - een iets afwijkende maat ook leuk kan staan.
Ik ben nu dus echt op weg naar de Karwei. Ik zal voor je kijken of ze hem daar nog hebben. Zal ik het hier neer zetten voor een eventuele bestelling als ik hem zie.
Enne... de Gamma ga ik later deze week langs. (* Ben al 4 kg afgevallen. Kan nu weer een paar leuke jurken aan zonder corrigerend ondergoed. *)
[...]
Dat is mijn lamp hoor!!
En die hebben we al, wil hm helaas in het wit, verkopen ze nergens meer, de nep versie....helaas!quote:Mevrouwdekees schreef op 18 oktober 2013 @ 19:39:
Voor random light luvvers met een klein budget.
[afbeelding]
Nou, hier dan het zelfmaakidee van Mevrouwdekees.
Moet je alleen een bal van gelijke afmeting zien te vinden. Hoewel - afhankelijk van de plak waar je die wil hangen - een iets afwijkende maat ook leuk kan staan.
Ik ben nu dus echt op weg naar de Karwei. Ik zal voor je kijken of ze hem daar nog hebben. Zal ik het hier neer zetten voor een eventuele bestelling als ik hem zie.
Enne... de Gamma ga ik later deze week langs. (* Ben al 4 kg afgevallen. Kan nu weer een paar leuke jurken aan zonder corrigerend ondergoed. *)
donderdag 31 oktober 2013 om 18:09
Hallo,
Sinds kort ben ik een site begonnen: www.design4usall.nl
Op deze site worden dagelijks de nieuwste design meubelen en interieurtips geplaatst. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groet,
Jaimy Overbeek
Sinds kort ben ik een site begonnen: www.design4usall.nl
Op deze site worden dagelijks de nieuwste design meubelen en interieurtips geplaatst. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groet,
Jaimy Overbeek
donderdag 31 oktober 2013 om 18:32
Hmm maar misschien wel leuke spam, want het eerste waar ik op stuit zijn bloempotten van dit bedrijf en die wil ik!!!!
http://meyerlavigne.bigcartel.com/products
Natuurlijk half gejat van Jonathan Adler en duur (80 euro voor een bloempot). Maar wel leuk.
http://meyerlavigne.bigcartel.com/products
Natuurlijk half gejat van Jonathan Adler en duur (80 euro voor een bloempot). Maar wel leuk.
donderdag 31 oktober 2013 om 18:45
quote:jaimyoverbeek schreef op 31 oktober 2013 @ 18:43:
[...]
Ik ben gewoon geïnteresseerd in jullie mening. Alleen door meningen van anderen kan ik mijn site + inhoud verbeteren.
Groet
Ja, maar je hebt je speciaal aangemeld om hier de link van je website te plaatsen en dat mag niet.
Anyway, ik heb wel naar je site gekeken. En die bloempotten vind ik dus al echt een vondst.
[...]
Ik ben gewoon geïnteresseerd in jullie mening. Alleen door meningen van anderen kan ik mijn site + inhoud verbeteren.
Groet
Ja, maar je hebt je speciaal aangemeld om hier de link van je website te plaatsen en dat mag niet.
Anyway, ik heb wel naar je site gekeken. En die bloempotten vind ik dus al echt een vondst.

zondag 3 november 2013 om 17:49