Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.

TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.

Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)

Ja, en deze is mooi. Is er nog ergens plaats aan mijn muur.
Kijk maar terug in m'n post, heb wat plafondmonteringen erbij gevonden
Vaak neus ik even in dit topic , erg leuk.

Maar heeft iemand een leuke hanglamp idee voor mij!!

De gordijnen zijn taupe en dd muur wit en ik kan maar geen leuke lampen vinden!!.
quote:vivamam schreef op 27 mei 2014 @ 19:18:

Vaak neus ik even in dit topic , erg leuk.

Maar heeft iemand een leuke hanglamp idee voor mij!!

De gordijnen zijn taupe en dd muur wit en ik kan maar geen leuke lampen vinden!!.Er zijn zoveel mooie lampen. Wat is ongeveer je budget?
Normann Copenhagen heeft prachtige lampen. Het lukt me niet om de plaatjes te plakken dus hier de link. De Bijenkorf verkoopt ook een gedeelte van de collectie.

http://www.normann-copenhagen.com/produ ... y=Lighting

Ik vind de Octo lamp ook heel mooi:

Toch plaatjes van de Normann Copenhagen lampen

Van Wehkamp:

Prachtig Hiltje die norman lampen.Maar volgens mij zijn ze wel groot en moet je een hoog plafond hebben.Of zijn ze in verschillende maten.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Verschillende maten. Je moet ze wel zelf in elkaar knutselen en dat schijnt nog wel even een werkje te zijn.
Mooie lampen! Wel duur zie ik..

Hou je ook van industriële lampen vivamam? Daar heb je tegenwoordig ook veel keus in.
@hiltje: zou jij nog eens de link willen plakken van die online meubelshop? (Remake designklassiekers). Ik weet niet meer in welk topic je deze eerder hebt geplaatst en ik heb 'm destijds niet opgeslagen
Bedoel je www.infurn.com?

Die hebben een absurd lange levertijd. Sowieso 18 weken en op internet las ik dat ze weleens een product afkeuren en dan komt er weer 18 weken bovenop.

Ik heb er een stoel vandaan (in het gezellig topic op deze pijler heb ik vanavond nog even foto's van mijn huis. Het is de oranje bureau-eames stoel.

Er schijnen ook andere sites te zijn die sneller werken en voor de standaard klassiekers kun je ook op marktplaats kijken. Dan heb je dealers uit NL die het ook uit China halen, maar voorraad hebben. Betaal je meestal iets meer, maar kun je het direct zelf ophalen.
quote:lemoos2 schreef op 27 mei 2014 @ 20:03:

@hiltje: zou jij nog eens de link willen plakken van die online meubelshop? (Remake designklassiekers). Ik weet niet meer in welk topic je deze eerder hebt geplaatst en ik heb 'm destijds niet opgeslagen www.teleukhout.nl verkoopt mooie (replica) designstoelen, mocht je dat zoeken
Dank! Beide links opgeslagen. Lange levertijd maakt mij niet zoveel uit (als ik maar weet dat die gruwelijke eettafel er eindelijk eens een keer uit gaat )
Die infurm.com is nog aardig duur voor replica stoelen. De Vitra DSW (zonder armleuningen) kost daar ¤110, die heb je tegenwoordig op heel veel plekken voor ¤60. Scheelt behoorlijk!
Mijn stoel is wel van hele zware kwaliteit. Weet niet hoe dat met die goedkopere zit.
Oja da's een goeie, dat weet ik natuurlijk ook niet..

Ik spaar nog even door voor een echte
Nieuwe foto's van VTwonen.

voormalige garage van 1000 vierkante meter . Lekker retro en veel kleur. Knap ook, zo groot en toch gezellig.

En een heel mooi oud huis. Ik heb dezelfde kleur lichtgrijs op mijn muren. Vind dat zo mooi afsteken bij het wit van het houtwerk.

Nu hoop ik dat ik niet herkend word;)

Maar de lampen in je eerste post hangen bij mij op het werk, erg leuk, maar jeeeetje wat duur!!.

En die witte kroonluchter is gaaf zeg!, maar wel groot denk ik, even google!. Thanks voor je foto`s!!
Die van de VTWonen heb ik toevallig vandaag in het blad bekeken! Ik heb me er inderdaad ook over verbaasd hoe groot het is en dat het niet leeg en kil overkomt.. Heel knap gedaan. Er staat heel wat, dat moge duidelijk zijn.

Het huis daaronder is ook fantastisch mooi. Geweldig kleurgebruik en alles heel mooi in balans.

(ik kan nog steeds geen plaatjes plakken, ben druk bezig de 200 posts te bereiken, valt het op? )
Ik weet niet hoe ik hier foto`s mag/kan plaatsen, maar deze lamp is mooi!!! (ok je moet ervan houden, manlief vraagt of ik wel lekker ben....)

http://eyespired.nl/design-witte-kroonluchter-schaduw

Dames wat vinden jullie hiervan, onze meubels zijn grijs/wit..... Zou het wat zijn of is het tuttig?

http://www.joanslifestyle ... oduct.php?id_product=1027
quote:mjdlh schreef op 27 mei 2014 @ 21:39:

Die van de VTWonen heb ik toevallig vandaag in het blad bekeken! Ik heb me er inderdaad ook over verbaasd hoe groot het is en dat het niet leeg en kil overkomt.. Heel knap gedaan. Er staat heel wat, dat moge duidelijk zijn.

Het huis daaronder is ook fantastisch mooi. Geweldig kleurgebruik en alles heel mooi in balans.

(ik kan nog steeds geen plaatjes plakken, ben druk bezig de 200 posts te bereiken, valt het op? )

Ja, ik heb inmiddels ook wat inzicht gekregen in de prijzen van inrichtingen en zeker aan dat eerste huis hangt een heel fors prijskaartje.

Alleen al die prachtige houten vloer over dat enorme oppervlakte. Die lampen van Tom Dixon boven de tafel. Megagroot kleed dat duizenden euro's kost. Een vijfarmige jielde. Katsjing!

Met geld is veel moois te koop.
quote:vivamam schreef op 27 mei 2014 @ 21:42:

Ik weet niet hoe ik hier foto`s mag/kan plaatsen, maar deze lamp is mooi!!! (ok je moet ervan houden, manlief vraagt of ik wel lekker ben....)

http://eyespired.nl/design-witte-kroonluchter-schaduw

Dames wat vinden jullie hiervan, onze meubels zijn grijs/wit..... Zou het wat zijn of is het tuttig?

http://www.joanslifestyle ... oduct.php?id_product=1027

De lamp is niet direct mijn smaak maar ik vind hem wel tof want hij is niet standaard en wel echt uitgesproken. Dus dat juich ik toe. Je moet goed nagaan of je die grillige schaduwen in je huis wil.

De lamp is zeker niet tuttig en is natuurlijk neutraal genoeg qua kleur om overal bij te passen. Past ook zowel bij modern als bij klassiek vind ik.
quote:hiltje schreef op 27 mei 2014 @ 22:10:

[...]

Ja, ik heb inmiddels ook wat inzicht gekregen in de prijzen van inrichtingen en zeker aan dat eerste huis hangt een heel fors prijskaartje.

Alleen al die prachtige houten vloer over dat enorme oppervlakte. Die lampen van Tom Dixon boven de tafel. Megagroot kleed dat duizenden euro's kost. Een vijfarmige jielde. Katsjing!

Met geld is veel moois te koop.Nou inderdaad, ik dacht ook direct aan het kostenplaatje..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven