Hoe kom ik aan leuke ideeën voor inrichting nieuw huis?
zaterdag 28 november 2009 om 14:28
Ik ga binnenkort verhuizen en wil ons nieuwe huis mooi inrichten. Nu ben ik op zoek naar inspiratie over inrichting / kleuren / assecoires etcetera. Ik heb me hier nooit zo mee bezig gehouden (ik deed altijd maar wat ) en nu weet ik niet zo goed waar te beginnen. Woontijdschriften, en welke zijn dan a!anraders? Beurzen? Websites? Ik ben benieuwd hoe jullie op je ideeën komen

zaterdag 28 november 2009 om 14:37
zaterdag 28 november 2009 om 15:11
In alles kun je inspiratie vinden, toen ik ging samenwonen heb ik een plakboek gemaakt om mijn vriend enthousiast te maken en te laten zien wat ik leuk vond. Dat plakboek heb ik samengesteld met plaatjes uit woontijdschriften maar ook gewone gammafolders (qua vloeren bijvoorbeeld) of modereportages uit tijdschriften die in huizen met een leuke stijl plaatsvonden. Mijn huis is uiteindelijk wel een beetje anders dan mijn boek zou doen vermoeden maar ik gooi het nooit meer weg, sterker nog ik plak er af en toe wat bij voor als we ooit weer eens verhuizen....

zaterdag 28 november 2009 om 16:17
Design Sponge
Rearranged Design: House Tours
Woonwinkels, tijdschriften (ook in 'gewone' bladen staat vaak een interieurkatern, even in de winkel bladeren of het je smaak is.) Er bestaan ook kleine boekjes met veel foto's in een bepaalde stijl, Scandinavian Homes of Small Spaces of Provence en dat soort dingen, heeft De Slegte wel.
Rearranged Design: House Tours
Woonwinkels, tijdschriften (ook in 'gewone' bladen staat vaak een interieurkatern, even in de winkel bladeren of het je smaak is.) Er bestaan ook kleine boekjes met veel foto's in een bepaalde stijl, Scandinavian Homes of Small Spaces of Provence en dat soort dingen, heeft De Slegte wel.
This is an unacceptable timeline
zaterdag 28 november 2009 om 17:39
Oude nummers van VT Wonen kun je online bekijken!
VT Wonen archief:
http://www.vtwonen.nl/magazine-en-more/vtwonen-archief/
VT Wonen archief:
http://www.vtwonen.nl/magazine-en-more/vtwonen-archief/
zaterdag 28 november 2009 om 17:41
house tours van apartmenttherapy http://www.apartmenttherapy.com/main/home-tours
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zaterdag 28 november 2009 om 18:58
ik heb aan mensen gevraagd of ze een foto wilde maken van hun woonkamer om te kijken wat ik leuk en gezellig vond. (toen ik het nog niet wist). En toen wist ik welke kleuren ik wilde en beetje soort meubels, en daar heb ik (op advies van mensen ook hier van het forum) zelf een collage van gemaakt op een vel. echt leuk, en ook leuke bezigheidstherapie haha.... en in tijdschriften kijken wat er allemaal in staat, en knippen, plakken krijg je snel iets leuks suc6.
zaterdag 28 november 2009 om 21:41
Ik heb in woonwinkels nog nooit leuke ingerichte show huiskamertje gezien. Vreselijk oudbollig allemaal. "Modern" heet dat dan, maar ja, modern is de nieuwe bejaardeninrichting, mijn ouders hebben ook modern, bleehh. Ik vind het ook snel veel te veel overdaad en veel te gemaakt. Maar smaak verschilt natuurlijk enorm
Wat ik een leuk woonblad vind is de Ariadne, landelijk/romantisch/beetjeklassiek. Maar goed, dat zullen sommigen ook weer vreselijk vinden.
Wat ik een leuk woonblad vind is de Ariadne, landelijk/romantisch/beetjeklassiek. Maar goed, dat zullen sommigen ook weer vreselijk vinden.