Hoe overleef ik een puppy
donderdag 30 juni 2011 om 10:58
Hoi allemaal,
Vandaag pas ik op een puppy. En ik word nu al compleet gestoord. Wat zijn leuke activiteiten die je met een puppy kan doen. Voor de beeldvorming het is een 4 maanden oude beagle. Tot nu toe heeft hij in de paar seconden dat ik niet naar hem keek:
- mijn schoen opgegeten
- mijn bejaarde hond op zijn rug gelegd en op zijn poot geknaagd
- in de vensterbank gezeten en hier alle planten afgegooid
- aan de tuinbank geknaagd
- het kussen van de tuinbank gesloopt
- mijn jas van de kapstok getrokken
- op de eettafel gesprongen
- alle post in kleine stukjes gescheurd
- mijn koffie opgedronken
Activiteiten die ik met hem heb gedaan zijn: 2 kleine wandelingetjes en een grote wandeling naar de dierenwinkel waar hij een bot heeft gekregen.
Wat kan ik nog meer doen om dit monster te stoppen in zijn missie om mijn huis te vernielen?
Vandaag pas ik op een puppy. En ik word nu al compleet gestoord. Wat zijn leuke activiteiten die je met een puppy kan doen. Voor de beeldvorming het is een 4 maanden oude beagle. Tot nu toe heeft hij in de paar seconden dat ik niet naar hem keek:
- mijn schoen opgegeten
- mijn bejaarde hond op zijn rug gelegd en op zijn poot geknaagd
- in de vensterbank gezeten en hier alle planten afgegooid
- aan de tuinbank geknaagd
- het kussen van de tuinbank gesloopt
- mijn jas van de kapstok getrokken
- op de eettafel gesprongen
- alle post in kleine stukjes gescheurd
- mijn koffie opgedronken
Activiteiten die ik met hem heb gedaan zijn: 2 kleine wandelingetjes en een grote wandeling naar de dierenwinkel waar hij een bot heeft gekregen.
Wat kan ik nog meer doen om dit monster te stoppen in zijn missie om mijn huis te vernielen?
donderdag 30 juni 2011 om 11:05
Owwwwww.......Een beagle-puppy. Vreselijk zijn die. Mijn ouders hebben er 1 (overgenomen van mensen die hem niet op konden voeden) en werkelijk waar: je kunt hem geen seconde alleen laten.
Schoenen, kranten, theedoeken, broekspijpen, eten, noem het maar op ALLES is speelgoed voor ze.
Succes, ik vrees dat je er de hele dag achter aan moet wandelen.
Schoenen, kranten, theedoeken, broekspijpen, eten, noem het maar op ALLES is speelgoed voor ze.
Succes, ik vrees dat je er de hele dag achter aan moet wandelen.
donderdag 30 juni 2011 om 11:10
donderdag 30 juni 2011 om 11:15
donderdag 30 juni 2011 om 11:16
Ja het is echt vreselijk. Heb je 'em net gecorrigeerd (foei, je mag niet aan die schoenen knabbelen) draai je je 1 seconde om, trekken ze alweer de plant van de vensterbank.
Een soort ADHD-hond, dat is het.
En wandelen is ook leuk, want ieder grassprietje moet besnuffeld worden. Of blikje, paaltje, blaadje, boompje, bankje.
Een soort ADHD-hond, dat is het.
En wandelen is ook leuk, want ieder grassprietje moet besnuffeld worden. Of blikje, paaltje, blaadje, boompje, bankje.
donderdag 30 juni 2011 om 11:18
quote:viennas schreef op 30 juni 2011 @ 11:16:
En wandelen is ook leuk, want ieder grassprietje moet besnuffeld worden. Of blikje, paaltje, blaadje, boompje, bankje.Niet alleen besnuffeld, maar ook gelijk opgegeten. En het boeit hem echt niet als ik op hem mopper, hij rent gewoon heel hard weg en gaat weer iets anders vernielen.
En wandelen is ook leuk, want ieder grassprietje moet besnuffeld worden. Of blikje, paaltje, blaadje, boompje, bankje.Niet alleen besnuffeld, maar ook gelijk opgegeten. En het boeit hem echt niet als ik op hem mopper, hij rent gewoon heel hard weg en gaat weer iets anders vernielen.
donderdag 30 juni 2011 om 11:19
Bij tuincentrum voor 20 euro een bench halen is waarschijnlijk goedkoper dan dat hij al je spullen gaat vernielen.... (of op marktplaats kijken of er toevallig 1 bij je in de buurt staat) sterkte trouwens.
Heb hier zelf een pup van 3 maanden en ik moest erg lachen om je openingspost.
Heb hier zelf een pup van 3 maanden en ik moest erg lachen om je openingspost.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.