Hoe overleef ik een puppy

30-06-2011 10:58 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vandaag pas ik op een puppy. En ik word nu al compleet gestoord. Wat zijn leuke activiteiten die je met een puppy kan doen. Voor de beeldvorming het is een 4 maanden oude beagle. Tot nu toe heeft hij in de paar seconden dat ik niet naar hem keek:

- mijn schoen opgegeten

- mijn bejaarde hond op zijn rug gelegd en op zijn poot geknaagd

- in de vensterbank gezeten en hier alle planten afgegooid

- aan de tuinbank geknaagd

- het kussen van de tuinbank gesloopt

- mijn jas van de kapstok getrokken

- op de eettafel gesprongen

- alle post in kleine stukjes gescheurd

- mijn koffie opgedronken

Activiteiten die ik met hem heb gedaan zijn: 2 kleine wandelingetjes en een grote wandeling naar de dierenwinkel waar hij een bot heeft gekregen.

Wat kan ik nog meer doen om dit monster te stoppen in zijn missie om mijn huis te vernielen?
Eh.. hem corrigeren? Belonen bij goed gedrag.

..jeetje..lastig!! Puppy's zijn zo lekker eigenwijs he..
..popcorn?
Consequent zijn en streng! Be in control zoals ceasar zegt! Sterkte met de ravage
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Owwwwww.......Een beagle-puppy. Vreselijk zijn die. Mijn ouders hebben er 1 (overgenomen van mensen die hem niet op konden voeden) en werkelijk waar: je kunt hem geen seconde alleen laten.

Schoenen, kranten, theedoeken, broekspijpen, eten, noem het maar op ALLES is speelgoed voor ze.

Succes, ik vrees dat je er de hele dag achter aan moet wandelen.
(ze zijn ook heel lief hoor. maar zo vreselijk nieuwsgierig)
Zo af en toe in de benz zetten, kan je even uitrusten en de puppy ook.

Is natuurlijk bench.
Ik zou 'em trouwens in de tuin laten, als hij daar niet weg kan lopen. Daar kan hij de minste schade aanrichten. Eventueel aan een lang touw aan de tuinbank. En in de gaten houden.
Zou er maar een flink stuk mee wandelen zodat het moe wordt en dan in de benz zetten dan kunnen jullie beide uitrusten
quote:galadriel schreef op 30 juni 2011 @ 11:05:

Zo af en toe in de benz zetten, kan je even uitrusten en de puppy ook.

Niet doen, dadelijk knaagt ie de leren bekleding kapot.

(of bedoel je de bench? )
Ik heb geen bech Heb hem nu opgesloten in de tuin, maar door het raam zie ik hem alweer met planten in potten slepen.

Sorry maar moest zo lachen om je openingspost.

Beagle pups zijn echt vreselijk ondeugend/nieuwschierig.

Ik zou hem helemaal uitputten, spelen, met een bal gooien etc tot hij niet meer kan en gaat liggen slapen.

Tip van de bench is ook een goeie.
Kan je hem niet even in de gang zetten, alle 'speelgoed' dingen wel halen, dan moet ie wel gaan slapen.
Idd gewoon in de mercedes benz zetten, zijn toch lelijke dure extravagante pooier wagens!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oei geen bench, uhm, heb je geen tips gekregen van de baasjes? Met het bot doet hij niks?
toen ik je openingszin las was het eerste wat door me heen schoot;,, berg je schoenen goed op!,,
wij slapen nooit.
OMG dit is echt een monsterpuppy, ik heb nog nooit zo'n druk beest meegemaakt. Hij heeft nu inderdaad ook de keukenhanddoek en theedoek en de gordijnen ontdekt. Ik ga hem zo maar eens helemaal uitputten in het bos.
quote:valentinamaria schreef op 30 juni 2011 @ 11:11:

toen ik je openingszin las was het eerste wat door me heen schoot;,, berg je schoenen goed op!,,haha te laat. Volgens de baasjes is hij heel lief en heel gemakkelijk af te leiden. Volgens mij hebben ze mij de verkeerde hond meegegeven.
Ja het is echt vreselijk. Heb je 'em net gecorrigeerd (foei, je mag niet aan die schoenen knabbelen) draai je je 1 seconde om, trekken ze alweer de plant van de vensterbank.

Een soort ADHD-hond, dat is het.

En wandelen is ook leuk, want ieder grassprietje moet besnuffeld worden. Of blikje, paaltje, blaadje, boompje, bankje.
quote:viennas schreef op 30 juni 2011 @ 11:07:

[...]

Niet doen, dadelijk knaagt ie de leren bekleding kapot.

(of bedoel je de bench? )

Hahahahaha,

Ja, bedoelde die
Maar kijk ze eens lief zijn:

quote:viennas schreef op 30 juni 2011 @ 11:16:

En wandelen is ook leuk, want ieder grassprietje moet besnuffeld worden. Of blikje, paaltje, blaadje, boompje, bankje.Niet alleen besnuffeld, maar ook gelijk opgegeten. En het boeit hem echt niet als ik op hem mopper, hij rent gewoon heel hard weg en gaat weer iets anders vernielen.
Bij tuincentrum voor 20 euro een bench halen is waarschijnlijk goedkoper dan dat hij al je spullen gaat vernielen.... (of op marktplaats kijken of er toevallig 1 bij je in de buurt staat) sterkte trouwens.

Heb hier zelf een pup van 3 maanden en ik moest erg lachen om je openingspost.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
ik had een herder achtige pup, zag eruit als een teddybeer, hele onschuldige ogen.

zelfs op de puppycusus was hij niet te handhaven.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven