hoe privacy op mijn dakterras??

30-05-2009 13:16 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
wat dacht je van klimop oftewel een bamboemat :D.. Wat jou smaak is moet je doen romantisch? hang der dan kandelaartjes bij (A) ....
kijk eventueel op marktplaats
Daar had Ernie dus ook last van op zijn balkon

Zodra de buren de balkondeur hoorden opengaan keken ze al

Dus eerst deur open maken met veel lawaai dan deur weer dicht, dan tegen de ruit van de balkondeur en toen weer openmaken

Sindsdien is het kijken en gluren voorbij
Voor een tijdelijke oplossing: zaai mais. Ben je voor ong. 2 euro klaar. Of prei. Moet je alleen wel balkonbakken hebben natuurlijk. Prei bloeit trouwens heel mooi als je dat laat doorschieten.

Ook mooi: lathyrus.
Ik vind hier dingen van.
. Matten van riet, dopheide, wilgentenen of bamboe als beschutting geven sfeer en privacy.

http://www.gardenwebshop. ... ml?lang=nl&target=d7.html ( hebben ze ook bij Gamma e.d. )

http://www.detuingids.be/pages/detail.asp?Id=3287
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bamboo, heb een keer op een tuinprogramma gezien. Was erg mooi. Bamboo groeit heel snel en als je het in bakken zet ziet het er nog heel ruimtelijk uit ook.
Nou moe, ik heel hard zoeken naar een Ikea-ding dat ik had gezien. Maar de hele tuincollectie is van de site verdwenen... Misschien nog wel in de winkel?

Dit is wat ik bedoel
..
ja, die was er dus wel (online gezien en bedacht voor mijn nieuwe dakterras).. maar nu kan ik de zomercollectie niet meer terugvinden op de ikea-site. Maar misschien kan je ze even bellen om het te vragen! succes!
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=dyning

Ik heb weerbestendig doek door de tralies heen getrokken, en bakken met lavendel opgehangen.

De lavendel zit nog in de groeifase en blijft in de winter ook groen.

Waar het doek vandaan komt, ik zou het niet weten.

Een kennis van mij kwam er mee aanzetten, van zijn werk.

Hij wist dat ik op zoek was naar dat soort doek.
@misschicken: inderdaad, die pagina had ik ook al gezien, maar dat zijn volgens mij de zonneschermen die je in de lucht hangt...

(edit: maar misschien kun je die ook wel aan je balkon hangen natuurlijk!)

Laat je nog weten wat het geworden is? succes!
Als je in een groot tuincentrum kijkt, dan hebben ze daar van die rollen met vijverfolie en antiworteldoek. Daar zit soms ook wel mooi doek bij wat je gewoon per meter kunt bestellen. Het gaat er om dat het dicht zit toch? Of wil je het ook nog super mooi hebben?
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven