Bij mij in huis is het inmiddels bijna een strijd geworden waarbij mijn vriend de verwarming op 21 graden zet en ik hem heel eigenwijs weer op 19 graden zet. En dat terwijl hij graag een beetje wilde besparen door kaarsjes aan te zetten! Wat ik dan weer erg gezellig vind, en dus graag de verwarming lager wil...
Hierdoor bij mij de vraag: Hoe warm is het bij jullie?
Bij ons ook strijd, ik wil de verwarming op 20, man op 21. Hij zit dan wel in z'n tshirt in huis. En ik heb twee keer lange mouwen aan. Ik ben nogal van de besparing. Ik verlies altijd trouwens
20 graden. Normaal vind ik dat altijd lekker behaaglijk, maar nu (ben zwanger) vind ik dat wel redelijk koud... Daarom ook gezellig kaarsjes aan 's avonds
Ik zou de verwarming wel kouder willen zetten maar ik heb het ondanks truien etc heel snel koud... ben op kamers geweest en was daar een gaskachel gewend die maar op drie standen kon: uit, niet bevriezen en verbranden. Ik vond de hitte altijd wel lekker... Ik had alleen geen idee hoe warm het was!
Hier thuis ook strijd om de verwarming. Ik zet 'm als we thuis zijn op 19, vriend op 20,5. Ik vind dat net te warm en ook zonde want dan blijft de verwarming zo loeien omdat we in een tochtig huis wonen. Kost veel energie.
S nachts zetten we de verwarming op 16 en daar blijft deze op staan tot we 's middags weer thuis zijn.
Op 18,5, dat is een compromis. Ik heb verwarming liever lager staan, vriend liever hoger, maar hier kunnen we allebei wel mee leven. Loop ik dus in een t-shirt en op blote voeten en vriend in een dikke trui en sloffen met wollen sokken er in