hoe warm staat de verwarming bij jou?

10-12-2012 13:15 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij mij in huis is het inmiddels bijna een strijd geworden waarbij mijn vriend de verwarming op 21 graden zet en ik hem heel eigenwijs weer op 19 graden zet. En dat terwijl hij graag een beetje wilde besparen door kaarsjes aan te zetten! Wat ik dan weer erg gezellig vind, en dus graag de verwarming lager wil...

Hierdoor bij mij de vraag: Hoe warm is het bij jullie?
19-20 graden
20 graden overdag, als ik thuis ben met kinderen op 19,5, jongste heeft eczeem en word niet blij van een loeiende verwarming.

'S nachts op 18.
Overdag 18-19 (als er iemand thuis is)

In de avond 19,5-20
Bij ons ook strijd, ik wil de verwarming op 20, man op 21. Hij zit dan wel in z'n tshirt in huis. En ik heb twee keer lange mouwen aan. Ik ben nogal van de besparing. Ik verlies altijd trouwens
Overdag op een graad of 16, 's avonds op hooguit 19 graden. Heb het niet snel koud.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zo'n 18/19 graden.

Als we druk in de weer zijn met vanalles dan iets lager.
Als vriend thuis is: 21-21.5

Als ik alleen thuis ben vergeet ik de verwarming aan te zetten en heb het ook niet koud - de temperatuur is nu 18.5
20 graden. Normaal vind ik dat altijd lekker behaaglijk, maar nu (ben zwanger) vind ik dat wel redelijk koud... Daarom ook gezellig kaarsjes aan 's avonds ;)
20-21...

Ik zou de verwarming wel kouder willen zetten maar ik heb het ondanks truien etc heel snel koud... ben op kamers geweest en was daar een gaskachel gewend die maar op drie standen kon: uit, niet bevriezen en verbranden. Ik vond de hitte altijd wel lekker... Ik had alleen geen idee hoe warm het was!
20 ongeveer
20,5 graden
Overdag als ik niet thuis ben en snachts op 16.

Overdag thuis 20 / savonds thuis 21
Bij ons trouwens nooit strijd over de verwarming.

In feite bepaal ik het, omdat man er niet zo'n last van heeft.
Overdag op 19,5 en 's avonds naar 20. Als we de deur uitgaan, draai ik hem terug tot 18,5. 's Nachts gaat ie op 17,5.
Hallo?!
21 als ik thuis ben, anders 17
20,5 en als ik het heel koud heb zet ik hem op 21,5. Overdag staat hij haast nooit aan.
Als ik niet thuis ben op 17 á 18 graden.

Ben ik wel thuis tussen de 19 á 21 graden.

'snachts zet ik hem drie graden lager dan de stand van dat moment.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
overdag 20- 20,5 als we thuis zijn

's avonds 20,5- 21,5 als we thuis zijn

's nachts of als we weg zijn 17,5
Hier thuis ook strijd om de verwarming. Ik zet 'm als we thuis zijn op 19, vriend op 20,5. Ik vind dat net te warm en ook zonde want dan blijft de verwarming zo loeien omdat we in een tochtig huis wonen. Kost veel energie.

S nachts zetten we de verwarming op 16 en daar blijft deze op staan tot we 's middags weer thuis zijn.
's Nachts 15 graden, overdag 19-20 graden.
Overdag op 19-20 en heel af en toe op 21, op een erg koude dag. In de nacht op 16 graden.
's Nachts en overdag als we niet thuis zijn op 15 graden, anders op 20 graden.
Op 18,5, dat is een compromis. Ik heb verwarming liever lager staan, vriend liever hoger, maar hier kunnen we allebei wel mee leven. Loop ik dus in een t-shirt en op blote voeten en vriend in een dikke trui en sloffen met wollen sokken er in

's Nachts op 16 trouwens, en als we weg zijn ook.
Overdag staat ie hier op 17 a 18 graden.

Rond 17.00 gaat ie langzaam naar 20.

Als we 's avonds lekker op de bank hangen dan zetten we hem op 21 graden.

En 's nachts en als we er niet zijn op 16 graden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven