hoes voor dekbed en matras
zondag 9 mei 2010 om 23:17
Ligt eraan, de éénpersoons hoezen van de Ikea (1.50 breed ipv 1.40) hebben een afwijkende maat, passen alleen om de Ikea-dekbedden. Ik koop mijn hoezen meestal bij Hema, soms Bijenkorf. Ook Wehkamp heeft veel en vergeet de linnengoed-speciaalzaken niet. In mijn woonplaats zit een lin-o-lux vestiging, die heeft mooi spul en de (dure) beddenspeciaalzaak wil ik nog wel eens in de uitverkoop binnenlopen. En als het voor weinig moet, Leen Bakker, Kwantumhallen en de markt!
maandag 10 mei 2010 om 08:22
Ik heb pas een hele mooie bij blokker gekocht, lits jumeaux vvoor 20 euro. was wel eenmalig, die actie, liep er toevallig tegenaan.
Verder alles wat er al staat: Leen Bakker (let wel op dat er geen polyester in zit, gaat pillen ne je zwet ermee)
Kwamntum, markt, Ven D, hema, allerlei beddenzaken, zaken waar ze handooeken enzovoort verkopen hebben ook vaak (duur) beddegoed, wehkamp enzovoorenzovoort
Verder alles wat er al staat: Leen Bakker (let wel op dat er geen polyester in zit, gaat pillen ne je zwet ermee)
Kwamntum, markt, Ven D, hema, allerlei beddenzaken, zaken waar ze handooeken enzovoort verkopen hebben ook vaak (duur) beddegoed, wehkamp enzovoorenzovoort
maandag 10 mei 2010 om 11:01
Ik heb er ook wel eens één gekocht bij de h&m (alleen online te bestellen).
Dit omdat deze geen instopstrook had (gebruiken we namelijk niet, en met instopstrook glijdt het dekbed eruit, nu zitten er knoopjes aan de onderkant) en die kan ik weer niet goed vinden.
Goede kwaliteit vind ik die wij hebben, dus daar kun je ook nog kijken.
Dit omdat deze geen instopstrook had (gebruiken we namelijk niet, en met instopstrook glijdt het dekbed eruit, nu zitten er knoopjes aan de onderkant) en die kan ik weer niet goed vinden.
Goede kwaliteit vind ik die wij hebben, dus daar kun je ook nog kijken.
maandag 10 mei 2010 om 12:45
maandag 10 mei 2010 om 17:03
quote:Mac123 schreef op 10 mei 2010 @ 08:49:
(let wel op dat er geen polyester in zit, gaat pillen ne je zwet ermee)
Huh? Ik heb geen idee wat hier staat
Ik koop ze voornamelijk bij de Hema, Bijenkorf en V&D.
hahaha, het scherm van mijn laptop staat op instorten, vandaar dat het allemaal niet meer goed werkt..soms..
Ik bedoel, als er veel kunststofvezels in zitten, zie je na een paar keer wassen van die hele kleine stofbolletjes op je hoes, pillen noemt men dat..
En door dat kunststof zweet je ook meer.
Ik ga altijd voor 100% katoen
(let wel op dat er geen polyester in zit, gaat pillen ne je zwet ermee)
Huh? Ik heb geen idee wat hier staat
Ik koop ze voornamelijk bij de Hema, Bijenkorf en V&D.
hahaha, het scherm van mijn laptop staat op instorten, vandaar dat het allemaal niet meer goed werkt..soms..
Ik bedoel, als er veel kunststofvezels in zitten, zie je na een paar keer wassen van die hele kleine stofbolletjes op je hoes, pillen noemt men dat..

En door dat kunststof zweet je ook meer.
Ik ga altijd voor 100% katoen