Houten deegroller piept vreselijk!

16-01-2014 16:22 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn houten deegroller piept vreselijk! Niet te doen! Zodra ik iets uitrol komt er een vreselijk geluid vrij, vergelijkbaar met nagels over een krijtbord.

Net stond ik te rollen met een fles wijn, niet ideaal.

Hoe los ik dit nou op? Smeren? In water weken? Geen idee! Wie weet het wel?
De zure opmerkingen die hier geplaatst worden.
En je man, had die nog nadelige gevolgen?
quote:Enn schreef op vrijdag 17 januari 2014 00:02 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="wendy7474 in "Houten deegroller piept vreselijk!"" class="messagelink">wendy7474 schreef op 16 januari 2014 @ 23:58</a>:</b>

Is het tegenwoordig hip om azijn te drinken voor het slapengaan ofzo?</div></blockquote>

??

Nja wat bedoel je?

Wen doelt op zure reacties....

Nou todat de dames zelf een pizza moeten uitrollen met een vreselijke piepende deegroller (piepen standje nagels over krijtbord).....dat houd je niet vol!
quote:Enn schreef op donderdag 16 januari 2014 23:54 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="cootjep in "Houten deegroller piept vreselijk!"" class="messagelink">cootjep schreef op 16 januari 2014 @ 17:56</a>:</b>

Onze baby slaapt vandaag voor het eerst 2,5 uur en<b> dus hebben we de hele middag de tijd om over dit soort toestanden na te denken.</b></div></blockquote>

Gefeliciteerd! Nu sliep hij vannacht ook 6 uur lang. Meestal als babies iets doen wat fijn is voor jezelf, is het eenmalig Geen illusies hier ;)
quote:roeleboel schreef op vrijdag 17 januari 2014 00:33 En je man, had die nog nadelige gevolgen?Nee! Maar door besluit: oude deegroller inwisselen voor hipster deegroller, luistert hij een stuk beter.........voor je het weet zit ik hem met de oude deegroller achterna :D
quote:wendy7474 schreef op vrijdag 17 januari 2014 00:11 De zure opmerkingen die hier geplaatst worden.Zoals ik eerder typte: het zou je maar overkomen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven