In welk bakje moet het wasmiddel?
vrijdag 18 maart 2011 om 14:56
Ojee, dit is echt heel stom.
Wij hebben een nieuwe wasmachine van AEG en ik ben het boekje kwijt. De monteur die hem kwam bezorgen en installeren zei: in het grootste bakje moet het wasmiddel. Maar vriend en ik hebben een discussie over wat het grootste bakje is.
Er zitten in het laatje de volgende bakjes:
een vakje met een 1 erbij, dan een vakje zonder aanduiding, en dan een vakje met een 2 erbij.
Wie helpt ons hieruit? In welk vakje ik het ook doe, als de was klaar is, is het wasmiddel verdwenen, dus daar kan ik niet aan afzien. Hmmmm.
Wij hebben een nieuwe wasmachine van AEG en ik ben het boekje kwijt. De monteur die hem kwam bezorgen en installeren zei: in het grootste bakje moet het wasmiddel. Maar vriend en ik hebben een discussie over wat het grootste bakje is.
Er zitten in het laatje de volgende bakjes:
een vakje met een 1 erbij, dan een vakje zonder aanduiding, en dan een vakje met een 2 erbij.
Wie helpt ons hieruit? In welk vakje ik het ook doe, als de was klaar is, is het wasmiddel verdwenen, dus daar kan ik niet aan afzien. Hmmmm.
vrijdag 18 maart 2011 om 14:59
vrijdag 18 maart 2011 om 15:05
quote:waaromdan schreef op 18 maart 2011 @ 14:59:
Ik zou zeggen, stop de was erin en zet hem aan.
Wasmiddel gereed houden en het bakje opendoen terwijl machine aanstaat.........Dan zie je gelijk waar het moet.
Ben het namelijk weleens vergeten en doe het dan ook zo en zie het gelijk wegspoelen door het waterNou ja, oke... dit dus!
Ik zou zeggen, stop de was erin en zet hem aan.
Wasmiddel gereed houden en het bakje opendoen terwijl machine aanstaat.........Dan zie je gelijk waar het moet.
Ben het namelijk weleens vergeten en doe het dan ook zo en zie het gelijk wegspoelen door het waterNou ja, oke... dit dus!
vrijdag 18 maart 2011 om 15:05
quote:batwom schreef op 18 maart 2011 @ 15:04:
Bij mij is inderdaad het grootste bakje voor het wasmiddel.
Tip!
Zet de wasmachiene aan, zonder voorwas, en kijk in welk bakje het water gaat stromen. In dat vakje gooi je dan alsnog snel het wasmiddel!
Ik doe altijd 40 graden kort, ik kan niet eens kiezen voor voorwas....
Is maar goed ook, want ik weet nu nog steeds niet wat het is!
Bij mij is inderdaad het grootste bakje voor het wasmiddel.
Tip!
Zet de wasmachiene aan, zonder voorwas, en kijk in welk bakje het water gaat stromen. In dat vakje gooi je dan alsnog snel het wasmiddel!
Ik doe altijd 40 graden kort, ik kan niet eens kiezen voor voorwas....
Is maar goed ook, want ik weet nu nog steeds niet wat het is!
vrijdag 18 maart 2011 om 15:07
vrijdag 18 maart 2011 om 15:10
quote:lies_lies schreef op 18 maart 2011 @ 15:10:
Google je modelnummer en je vindt ene handleiding. Zo moeilijk is het niet.
Ik doe weleens voorwas, maar alleen wanneer ik de was te lang in de machine heb laten zitten Dan was ik het voor met azijn om de gore geur eruit te krijgen.En hoe werkt dat dan? Moet je dan azijn in het ene bakje doen en wasmiddel in het andere?
Google je modelnummer en je vindt ene handleiding. Zo moeilijk is het niet.
Ik doe weleens voorwas, maar alleen wanneer ik de was te lang in de machine heb laten zitten Dan was ik het voor met azijn om de gore geur eruit te krijgen.En hoe werkt dat dan? Moet je dan azijn in het ene bakje doen en wasmiddel in het andere?