insectenspray in slaapkamer?
vrijdag 5 juli 2013 om 17:48
We hebben een insectenplaag. Ik denk aan Roxasect insectenspray om er echt helemaal vanaf te komen. Nu moet je dat in de hoeken van een kamer spuiten en de deur en ramen 10 min. dicht houden. Maar is dat wel veilig in bijvoorbeeld de slaapkamer? Ik ga natuurlijk het bed nadien wel verschonen maar toch.. iemand ervaring?
vrijdag 5 juli 2013 om 22:08
Wat Frizzy zegt. Wij hebben hier elk jaar een muggenplaag (Finland) en het is echt niet te doen! Als ik zeg dat we vorig jaar zo'n 40 muggen bij het raam in de woonkamer hadden, dan overdrijf ik niet. Dit jaar heeft mijn vriend de netten vervangen die wij over de ramen hebben (daar zaten gaten in) en nu hebben we dus helemaal geen last meer. Heerlijk de ramen open 's nachts, zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat je ongewenst visite krijgt van allerlei vliegend gespuis.
vrijdag 5 juli 2013 om 23:38
Voor motten zou ik wat mottenballen neerleggen, al stinken die dingen gruwelijk.
Voor muggen zou ik op de slaapkamer een klamboe kopen ipv gif spuiten. Heb er sinds enige tijd zelf één: ideaal!
Nee, spuitbussen met gif zijn niet mijn ding (al spuit ik mezelf wel weer heel hypocriet in met deet als ik 's avonds buiten ben, maar dat is omdat ik een muggenbeten allergie heb en ik beten kosten wat het kost probeer te voorkomen).
Voor muggen zou ik op de slaapkamer een klamboe kopen ipv gif spuiten. Heb er sinds enige tijd zelf één: ideaal!
Nee, spuitbussen met gif zijn niet mijn ding (al spuit ik mezelf wel weer heel hypocriet in met deet als ik 's avonds buiten ben, maar dat is omdat ik een muggenbeten allergie heb en ik beten kosten wat het kost probeer te voorkomen).
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.