Is pip behang kinderachtig?

13-09-2011 20:48 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb even een nutteloze vraag. Vinden jullie Pip behang alleen geschikt voor een baby/kinderkamer? Het gaat om dit behang

Weet iemand misschien nog ander leuk behang met vogeltjes?
Nee, ik vind het niet alleen voor de kinderkamer, maar ik vind het ook niet echt een geschikt behang voor de woonkamer, als je er met een stoere man samenwoont.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind hem leuk wil hem in het roze maar krijg mijn man nog niet zo gek :-)

In de woonkamer zou ik het trouwens niet doen, maar voor een slaapkamer prima.

Daarnaast denk ik dat het wel belangrijk is om de rest wat stoerder te houden om te voorkomen dat je een zoete / kinderachtige sfeer gaat krijgen.
Ik zou het bij mijzelf eigenlijk best neerhangen op één wand

Maar ik ben lekker alleen en bepaal alles zelf, ha!
Leuk voor de wc!
Mijn man is niet reuze stoer Mal, maar no way dat er leipe vogeltjes in de woonkamer komen
Nee hoor, maar een man maak je er niet blij mee, denk ik. Ik heb zelf heel veel van het Pip servies en ik word er zo vrolijk van!
I am surrounded by morons
Ik vind het leuk. Maar dat zegt niet zoveel, ik hou van veel kleur/patronen/Oilily/Pip enzovoorts.
Leuk om een keer te zien, maar om in te wonen? Alsin dag in dag uit, een hele muur (of kamer) er mee vol? Ik word er al hyper van als ik er naar kijk.

Als je dan toch graag vogeltjes wil; waarom niet een neutrale muur met daarop bijv. een "schilderij" (lees; stuk hout o.i.d.) met een dergelijk behang bekleden?
when you wish upon a star...
Haha, geen bemoeizuchtige man in de buurt. Ik ga een wand in mijn slaapkamer hiermee behangen.
Gewoon doen! Hartstikke leuk.
Je kan toch gewoon één muur doen, en de rest neutraal? Dat hebben wij ook. Eén muur met mooi opvallend Eijffinger behang (met wit, lime, zilver in een retropatroon) en de andere muren met licht effen Eijffinger behang uit dezelfde serie met (als je heel goed kijkt) een slangenleer reliëf. Hartstikke geinig, ook na zes jaar zijn we er niet op uitgekeken.
O het is voor de slaapkamer... Doen!
Leuk!!
Ik vind het super leuk! Inderdaad niet een hele kamer, maar een wand is juist heel gaaf! Maar ik ben ook wel een beetje een meisje-meisje
Leuk!

Al lijkt mij een hele kamer een beetje erg veel van het goede.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Als jij het leuk vindt: gewoon doen. Zeker in de slaapkamer, voor de woonkamer vind ik het te.
Lelijk!
Ha ik ben blij met jullie reacties. Ik had het een staaltje van het behang meegenomen uit de winkel en liet het zien aan een vriendin. Die zei "leuk, is dat voor de babykamer van A?" Nu hebben wij sowieso een andere smaak, maar ik vroeg me af of iedereen dit heel kinderachtig vond.

Weet iemand nog een ander leuk behang met vogeltjes?
quote:madamecannibale schreef op 13 september 2011 @ 20:54:

Haha, geen bemoeizuchtige man in de buurt. Ik ga een wand in mijn slaapkamer hiermee behangen.In dat geval: absoluut doen!
I am surrounded by morons

lentelink
@yavanna dat is ook supermooi zeg. Wel erg duur.
Grappig, mijn vriendin heeft precies dat behang in haar woonkamer (een wand). Toen ze mij staaltje liet zien, heb ik voorzichtig geinformeerd of ze het wel zeker wist...... Nu 't er zit, valt 't me niet tegen en het past bij haar/hun huis. Haar man kan het geen drol schelen, die kent haar al langer dan vandaag en weet dat hij binnenkort thuiskomt en dan is het weer anders geworden.

Of ik het in mijn huis zou willen? Hooguit op de wc.....
Ja, ik vind het kinderachtig. Opzich vind ik PIP echt heel erg leuk (dekbedovertrekken, notitiboekjes), maar ik zou nooit dit behang in mijn huis doen (ik woon alleen). Het straalt toch iets enorm meisjesachtigs uit. En nou is dat niet verkeerd, maar ik stel me dan een meisje voor met 2 vlechtjes en een lollie. En tja, die leeftijd ben ik al ontgroeid . Hooguit de wc ofzo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven