Is pip behang kinderachtig?
dinsdag 13 september 2011 om 20:50
dinsdag 13 september 2011 om 20:54
Leuk om een keer te zien, maar om in te wonen? Alsin dag in dag uit, een hele muur (of kamer) er mee vol? Ik word er al hyper van als ik er naar kijk.
Als je dan toch graag vogeltjes wil; waarom niet een neutrale muur met daarop bijv. een "schilderij" (lees; stuk hout o.i.d.) met een dergelijk behang bekleden?
Als je dan toch graag vogeltjes wil; waarom niet een neutrale muur met daarop bijv. een "schilderij" (lees; stuk hout o.i.d.) met een dergelijk behang bekleden?
when you wish upon a star...
dinsdag 13 september 2011 om 20:58
Je kan toch gewoon één muur doen, en de rest neutraal? Dat hebben wij ook. Eén muur met mooi opvallend Eijffinger behang (met wit, lime, zilver in een retropatroon) en de andere muren met licht effen Eijffinger behang uit dezelfde serie met (als je heel goed kijkt) een slangenleer reliëf. Hartstikke geinig, ook na zes jaar zijn we er niet op uitgekeken.
dinsdag 13 september 2011 om 21:02
Ha ik ben blij met jullie reacties. Ik had het een staaltje van het behang meegenomen uit de winkel en liet het zien aan een vriendin. Die zei "leuk, is dat voor de babykamer van A?" Nu hebben wij sowieso een andere smaak, maar ik vroeg me af of iedereen dit heel kinderachtig vond.
Weet iemand nog een ander leuk behang met vogeltjes?
Weet iemand nog een ander leuk behang met vogeltjes?
dinsdag 13 september 2011 om 21:16
Grappig, mijn vriendin heeft precies dat behang in haar woonkamer (een wand). Toen ze mij staaltje liet zien, heb ik voorzichtig geinformeerd of ze het wel zeker wist...... Nu 't er zit, valt 't me niet tegen en het past bij haar/hun huis. Haar man kan het geen drol schelen, die kent haar al langer dan vandaag en weet dat hij binnenkort thuiskomt en dan is het weer anders geworden.
Of ik het in mijn huis zou willen? Hooguit op de wc.....
Of ik het in mijn huis zou willen? Hooguit op de wc.....
dinsdag 13 september 2011 om 21:17
Ja, ik vind het kinderachtig. Opzich vind ik PIP echt heel erg leuk (dekbedovertrekken, notitiboekjes), maar ik zou nooit dit behang in mijn huis doen (ik woon alleen). Het straalt toch iets enorm meisjesachtigs uit. En nou is dat niet verkeerd, maar ik stel me dan een meisje voor met 2 vlechtjes en een lollie. En tja, die leeftijd ben ik al ontgroeid . Hooguit de wc ofzo..