Kaarsvet op de muur

12-04-2010 21:33 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met uitblazen is er iets niet helemaal goed gegaan.. Geen idee hoe het komt maar er zijn aardig wat rode kaarsvet spetters op mijn witte spachtelputz muur gekomen!

De tip met het strijkijzer ken ik wel als het om kleding gaat ofzo, maar dat lijkt me niet zo geschikt voor de muur..

Iemand een beter idee??

Alvast heel erg bedankt
Je zou er keuken / wc papier tegenaan kunnen houden, en dan voorzichtig föhnen tot het kaarsvet smelt.
of met keukenrol/ wcpapier en dan je strijkijzer er tegen aan
Je zult het toch echt moeten verhitten om het te laten smelten .
quote:Mara1081 schreef op 12 april 2010 @ 21:33:

Met uitblazen is er iets niet helemaal goed gegaan.. Geen idee hoe het komt maar er zijn aardig wat rode kaarsvet spetters op mijn witte spachtelputz muur gekomen!

De tip met het strijkijzer ken ik wel als het om kleding gaat ofzo, maar dat lijkt me niet zo geschikt voor de muur..

Iemand een beter idee??

Alvast heel erg bedankt Heb ik wel eens gedaan. Het ergste kreeg ik eraf, maar door de ongelijkmatigheid van de muur bleef er een hoop zitten, dus uiteindelijk de muur overgeverfd.
Kokend heet water erover gieten en met n sponsje haal je het er zo af
ook ik had dat en heb er kokend water uit de ketel over gegoten,net zo lang dat t vet weg was.ik heb wel n tegelvloer doe t dus niet bij vloerbedekking.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Kaarsvet is vet, volgens mij blijf je dat altijd zien. Maar acht, hoe belangrijk is dat?
Met de fohn heb ik er nog aardig wat af gekregen! Maar helaas blijft er best een rode waas zichtbaar. Denk dat ik toch maar een stukje muur moet gaan over verven..
Ik weet niet wat witte spachtelputz is maar kun je er niet met een kwastje witte verf overheen (ik heb geen flauw idee waar ik het over heb, dus ik zeg maar wat).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven