kabels vanuit muur naar router wegwerken ivm knabbelende kat
vrijdag 5 september 2025 om 18:15
Ons kitten houdt van snoertjes. Om mee te spelen en op te knabbelen. Ik sleep kabelgoot na kabelgoot het huis in en vrijwel alles is nu kitten-proof. Behalve de twee snoertjes die uit de muur komen en naar de router lopen. Er ligt nu een groot kussen voor, maar echt kitten-proof is het dus nog niet. Heeft iemand een briljant idee? De mensen van KPN moesten er om grinniken toen ik wéér een nieuw snoertje kwam halen, maar hadden helaas geen idee hoe ik dit zou kunnen fixen.
vrijdag 5 september 2025 om 19:26
Wrijf met de binnenkant van een bananenschil de hele snoertjes in. Veel katten haten die geur en gaan de 'bron' mijden.
Ook munt is een geur die ze vies vinden. Mocht de banaan zijn werk niet doen, dan kan je het proberen met bv vaporub.
Ook munt is een geur die ze vies vinden. Mocht de banaan zijn werk niet doen, dan kan je het proberen met bv vaporub.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
vrijdag 5 september 2025 om 20:13
vrijdag 5 september 2025 om 21:06
Slim!OlleGrieze schreef: ↑05-09-2025 19:26Wrijf met de binnenkant van een bananenschil de hele snoertjes in. Veel katten haten die geur en gaan de 'bron' mijden.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-09-2025 12:41
Reden: Promoten dierenmishandeling
Reden: Promoten dierenmishandeling
8.71% gewijzigd
zaterdag 6 september 2025 om 07:19
Stel je niet zo aan zeg. Mensen eten soms ook weleens te pittig.toulouse_74 schreef: ↑05-09-2025 23:57Dat is mishandeling en totaal iets anders dan een geur die ze niet lekker vinden.
zaterdag 6 september 2025 om 08:42
zaterdag 6 september 2025 om 09:31
Het gaat om de kleinst denkbare hoeveelheid hè... Je zou zelfs een pepertje alleen maar over de kabel te hoeven wrijven.toulouse_74 schreef: ↑06-09-2025 08:42Een kat kun je niet vergelijken met een mens. Van sambal kunnen katten gaan overgeven en ze kunnen diarree krijgen. Je reinste dierenmishandeling als je je kat hier bewust aan blootstelt.
zaterdag 6 september 2025 om 09:43
Mijn kat is juist dol op de geur van pepermunt.OlleGrieze schreef: ↑05-09-2025 19:26Wrijf met de binnenkant van een bananenschil de hele snoertjes in. Veel katten haten die geur en gaan de 'bron' mijden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in