kabels vanuit muur naar router wegwerken ivm knabbelende kat

05-09-2025 18:15 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ons kitten houdt van snoertjes. Om mee te spelen en op te knabbelen. Ik sleep kabelgoot na kabelgoot het huis in en vrijwel alles is nu kitten-proof. Behalve de twee snoertjes die uit de muur komen en naar de router lopen. Er ligt nu een groot kussen voor, maar echt kitten-proof is het dus nog niet. Heeft iemand een briljant idee? De mensen van KPN moesten er om grinniken toen ik wéér een nieuw snoertje kwam halen, maar hadden helaas geen idee hoe ik dit zou kunnen fixen.
Kabelspiraal er omheen doen misschien.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Heb ik gedaan bij de rest van het snoer. Hij knabbelt aan de spiraal waardoor de twee snoertjes die uit de muur komen ontzet worden en het internet er wéér afligt.
Wrijf met de binnenkant van een bananenschil de hele snoertjes in. Veel katten haten die geur en gaan de 'bron' mijden.
Ook munt is een geur die ze vies vinden. Mocht de banaan zijn werk niet doen, dan kan je het proberen met bv vaporub.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
Ik zou een decoratieve plank frezen en ervoor schroeven. Of een wandpaneel ervoor.
Maar waarschijnlijk is het mooier en effectiever om naar Ollegrieze te luisteren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
OlleGrieze schreef:
05-09-2025 19:26
Wrijf met de binnenkant van een bananenschil de hele snoertjes in. Veel katten haten die geur en gaan de 'bron' mijden.
Ook munt is een geur die ze vies vinden. Mocht de banaan zijn werk niet doen, dan kan je het proberen met bv vaporub.
Slim!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-09-2025 12:41
Reden: Promoten dierenmishandeling
8.71% gewijzigd
Karrota schreef:
05-09-2025 21:06
Slim!
[..]
Dat is mishandeling en totaal iets anders dan een geur die ze niet lekker vinden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-09-2025 12:42
Reden: Quote verwijderd
15.60% gewijzigd
toulouse_74 schreef:
05-09-2025 23:57
Dat is mishandeling en totaal iets anders dan een geur die ze niet lekker vinden.
Stel je niet zo aan zeg. Mensen eten soms ook weleens te pittig.
Karrota schreef:
06-09-2025 07:19
Stel je niet zo aan zeg. Mensen eten soms ook weleens te pittig.
Een kat kun je niet vergelijken met een mens. Van sambal kunnen katten gaan overgeven en ze kunnen diarree krijgen. Je reinste dierenmishandeling als je je kat hier bewust aan blootstelt.
toulouse_74 schreef:
06-09-2025 08:42
Een kat kun je niet vergelijken met een mens. Van sambal kunnen katten gaan overgeven en ze kunnen diarree krijgen. Je reinste dierenmishandeling als je je kat hier bewust aan blootstelt.
Het gaat om de kleinst denkbare hoeveelheid hè... Je zou zelfs een pepertje alleen maar over de kabel te hoeven wrijven.
OlleGrieze schreef:
05-09-2025 19:26
Mijn kat is juist dol op de geur van pepermunt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven