Kallax kasten stapelen
dinsdag 3 oktober 2017 om 20:42
Ik heb een vraagje voor de handige forumleden hier.
Ik heb het idee om een roomdivider van een kallax kast te maken.
Deze is natuurlijk makkelijk te realiseren maar ik wil eigenlijk een hogere dan de standaard maat.
De bedoeling is dat hij beetje afmeting plafond-vloer krijgt (mag wel ietsje afwijken)
Ik had bedacht om 3 kastjes 77x 77 te gebruiken en dan nog wielen eronder.
Maar hoe kan ik dit stapelen en goed op elkaar bevestigen. Kan dit met lijm?? Ik heb hier dus geen verstand van.
Iemand tips of ideeën over? Als het überhaupt al kan
Ik heb het idee om een roomdivider van een kallax kast te maken.
Deze is natuurlijk makkelijk te realiseren maar ik wil eigenlijk een hogere dan de standaard maat.
De bedoeling is dat hij beetje afmeting plafond-vloer krijgt (mag wel ietsje afwijken)
Ik had bedacht om 3 kastjes 77x 77 te gebruiken en dan nog wielen eronder.
Maar hoe kan ik dit stapelen en goed op elkaar bevestigen. Kan dit met lijm?? Ik heb hier dus geen verstand van.
Iemand tips of ideeën over? Als het überhaupt al kan

dinsdag 3 oktober 2017 om 20:47
Volgens google is dat de 2x2 vaks. Heb je ze al in huis?
Anders zou ik kiezen voor een 2x4 en een 2x2. En geen wieltjes.
Oh crosspost
Als je geen katten of kinderen hebt zou ik overwegen ze gewoon los te stapelen.
De 4x4/5x5 krijg je een wandbeugel bij meegeleverd, ik weet niet of dat bij de 2x4 ook zo is.
Anders zou ik kiezen voor een 2x4 en een 2x2. En geen wieltjes.
Oh crosspost

Als je geen katten of kinderen hebt zou ik overwegen ze gewoon los te stapelen.
De 4x4/5x5 krijg je een wandbeugel bij meegeleverd, ik weet niet of dat bij de 2x4 ook zo is.
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 20:49
44.83% gewijzigd

woensdag 4 oktober 2017 om 07:23
Super bedankt zover lijn of kit moet dus werken.
Ik was idd van de 2 x 2 vlaks uit gegaan ik wil namelijk aan beide zijde van de muur een kast dus dan is 77 cm breed een mooi formaat.