kan een binnen-kanarie naar voliere?
dinsdag 30 maart 2010 om 09:41
Halle allemaal!
Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een kanarie die eigenlijk altijd binnen heeft gezeten - zo'n zes jaar schat ik - in een buiten voliere?
Ik wil natuurlijk niet dat ie het loodje legt en krijg verschillende adviezen. Het is ook een vogel die altijd alleen zit en straks heeft ie dan twee maatjes!
Allemaal heel leuk... maar alleen als het kan
Ik zou hem graag een gezelliger en leuker leventje geven dan deze kleine kooi.
Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een kanarie die eigenlijk altijd binnen heeft gezeten - zo'n zes jaar schat ik - in een buiten voliere?
Ik wil natuurlijk niet dat ie het loodje legt en krijg verschillende adviezen. Het is ook een vogel die altijd alleen zit en straks heeft ie dan twee maatjes!
Allemaal heel leuk... maar alleen als het kan
Ik zou hem graag een gezelliger en leuker leventje geven dan deze kleine kooi.
dinsdag 30 maart 2010 om 10:34
dinsdag 30 maart 2010 om 11:30
Bedankt voor de reacties!! Ik ben erg blij dat het kan!
En wat triest van jullie treurende kanarie Mevrouwdekees.. ja ze zijn zo kwetsbaar daarom moet ik het zeker weten.
Hij zal daar blijven gelukkig! Want dit is geen leven alleen in een klein kooitje (hij was niet van mij, overgenomen bij een scheiding).
Nog meer redenen waarom het NU zomer moet worden
En wat triest van jullie treurende kanarie Mevrouwdekees.. ja ze zijn zo kwetsbaar daarom moet ik het zeker weten.
Hij zal daar blijven gelukkig! Want dit is geen leven alleen in een klein kooitje (hij was niet van mij, overgenomen bij een scheiding).
Nog meer redenen waarom het NU zomer moet worden