Kast & commode "pimpen"

22-04-2015 12:10 12 berichten
Hoi Dames (eventueel ook heren),

Na lang zoeken is er eindelijk een babykamer gekozen

Ik heb 2de hands de "Twinkle" van The wood factory gekocht en nu baal ik een beetje van het feit dat er meer beschadigingen zijn dan ik bij het ophalen gezien heb (was donker in die kamer en we hadden ietwat haast met het ophalen)

Nu ben ik opzoek naar tips hoe ik met name de deuren van de commode en de kast kan opleuken. Ik wil alleen niet gaan schilderen.

Dacht zelf aan iets van behang maar vraag me af of dit blijft zitten.

Het wordt ingericht voor een jongetje, groen, oranje en blauw zijn onze hoofdkleuren.
http://www.vtwonen.nl/inspiratie/kinder ... beplakken/

Heb je hier wat aan?
Liara, zoiets zat ik ook aan te denken, vraag me dan nog af of het makkelijk eraf te halen is als ik het wil veranderen bij een eventueel volgend kind.

Maar dit komt wel in de richting
Behang ergens afhalen is meestal nog niet zo heel makkelijk, zeker van een kast lijkt me dat lastig. Misschien kan je er dan wel overheen behangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kast behangen en zou dat nooit meer opnieuw doen. Ik bijna niet mooi te houden. Een andere optie dan verven zou ik eigenlijk niet weten dan.
Ik heb eens een ladekast beplakt met dik cadeaupapier (van de Ikea, met vogels) en verdunde houtlijm. Bleef gewoon mooi, er liet hooguit een hoekje los, maar dat plak je zo weer vast. Er afhalen lijkt me lastig, maar als het allemaal goed strak zit (zonder hobbels), dan kan je er zo een nieuw motiefje overheen plakken.
ik denk dat er naast verven toch niet veel anders overblijft dan behang/papier :(
Wij hebben eens een kast opnieuw bekleed met plakfolie. Gaat makkelijk en blijft goed zitten. Het is ook heel dun dus dan zou je als je het opnieuw wil doen gewoon nieuw folie erover heen kunnen doen.
Maar plakfolie is dat ook in kleuren of met een print?
Google eens op plakfolie, er is keuze genoeg. Effen kleuren maar ook leuke printjes of bv en print van hout, gras oid
Schilderen is makkelijker dan behangen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ja retrostar ik snap dat schilderen makkelijker is maar ik denk dat het niet mooi zal staan. Plus ik zou graag de mogelijkheid hebben om het weer makkelijk te veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven