Kat likt
donderdag 6 oktober 2011 om 17:48
donderdag 6 oktober 2011 om 17:59
donderdag 6 oktober 2011 om 18:05
donderdag 6 oktober 2011 om 18:13
Mij kat doet dat ook. Hij is drie weken kwijt geweest volgens de vorige eigenaar, en toen kwam hij bij ons aanlopen. Als we wilden mochten we de kat wel houden, want ze hadden al een nieuwe. Toen hij bij ons kwam was hij ong 11 weken, minus drie is acht, en daarvoor was hij al naar een ander huis gegaan.
Dus vast ook te vroeg bij zijn moeder vandaan. Hij sabbelt vooral aan mijn oudste trui, en ik vind dat wel schattig en laat hem. Hij ronkt dan heel hard en valt daarna vaak in slaap. Minder leuk is dat hij zijn nagels ook gebruikt...
Dus vast ook te vroeg bij zijn moeder vandaan. Hij sabbelt vooral aan mijn oudste trui, en ik vind dat wel schattig en laat hem. Hij ronkt dan heel hard en valt daarna vaak in slaap. Minder leuk is dat hij zijn nagels ook gebruikt...
donderdag 6 oktober 2011 om 18:14
quote:lionlily schreef op 06 oktober 2011 @ 18:05:
Heeft hij ook de neiging met zijn pootjes te duwen tegen je buik of op je been? Zo klauwtjes uitspreiden, duwen en weer terugtrekken?
Nee, 'pompen' doet hij niet zoveel als dat zuigen. Hij heeft ook vaak de neiging om te kwijlen als hij op schoot zit en ik met hem kroel.
Als ik bijvoorbeeld op de stoel zit, komt hij achter me zitten en dat gaat hij languit tegen mijn rug aanstaan met zijn voorpootjes.
Het stomme is dat zijn broer dat dus niet niet, dat zuigen.
Heeft hij ook de neiging met zijn pootjes te duwen tegen je buik of op je been? Zo klauwtjes uitspreiden, duwen en weer terugtrekken?
Nee, 'pompen' doet hij niet zoveel als dat zuigen. Hij heeft ook vaak de neiging om te kwijlen als hij op schoot zit en ik met hem kroel.
Als ik bijvoorbeeld op de stoel zit, komt hij achter me zitten en dat gaat hij languit tegen mijn rug aanstaan met zijn voorpootjes.
Het stomme is dat zijn broer dat dus niet niet, dat zuigen.
donderdag 6 oktober 2011 om 20:43
Wij hadden een aanloopkat die dat ook deed. Ik had altijd een fleecedekentje (dubbelgevouwen) op mijn schoot waar ik haar op zette als het weer zover was. Het dekentje werd dan nat van het gezuig, gelik en haar nagels kwamen niet door de fleecedeken heen. Ik aaide haar dan altijd en dan begon ze altijd hard te spinnen/ronken.