Kleine schokjes bij was in de machine stoppen.

13-07-2010 21:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Gisteren na de hoosbui stond mijn bijkeuken blank. De wasmachine staat er ook, weliswaar op een pallet dus de machine is niet geraakt door het water.

Toch kreeg in vandaag ineens allemaal kleine schokjes tijdens het vullen van de machine. Achteraf gezien weet ik niet meer of de stekker zelf op de grond lag en het zou dus zo kunnen zijn dat deze vochtig is.

Zou dit verder kwaad kunnen? Of kan de machine hierdoor ook beschadigen>?
Poeh, probeer het morgen nog een keer zou ik zeggen (met de rug van je hand)...anders toch even een monteur of electricien laten komen want als er echt iets mis is met je electriciteit dan is dat natuurlijk levensgevaarlijk.
Volgens mij kan het geen kwaad voor de machine, voor jouzelf is het vervelender om steeds stroom te krijgen.

Ik heb het ook bij mijn wasmachine, ik zorg er dan ook altijd voor dat de stekker er uit is voordat er was instop of uithaal.
Dan issie niet goed ge-aard. Electricien laten komen, morgen.
het kan iets met de aarding zijn inderdaad maar ook dat draden of de binnenkant van stopcontact of iets dergelijks is versmolten.

Of draden die niet meer goed zijn.

Ik heb t een tijd gehad ook, 220 stond erop. Volgens een bevriende elektromonteur die alles had doorgemeten kon t geen kwaad maar voor de stroom en tegen brandgevaar toch steeds stekker eruit halen...

Ff de elektromonteur bellen dus.
quote:Happy_ever_after schreef op 13 juli 2010 @ 21:38:

Poeh, probeer het morgen nog een keer zou ik zeggen (met de rug van je hand)...anders toch even een monteur of electricien laten komen want als er echt iets mis is met je electriciteit dan is dat natuurlijk levensgevaarlijk.Waarom met de rug van de hand eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven