kleur trap

07-05-2010 09:47 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn toe aan een nieuwe kleur voor onze trap(pen). Nu is de trap donkerrood. Ik ben wel toe aan een frisse kleur, maar zie je daar niet alles op liggen?

Zat zelf te denken aan wit, maar twijfel ook enorm over de besmettelijkheid van die kleur.

Welke kleur heeft jullie trap?
thats the spirit!

Ik ben ook zo blij als het straks eenmaal klaar is (moet nog beginnen maar ach..)

Die verfbrander is ook wel een idee, volgens mij heeft mijn schoonvader een eentje liggen die ik wel kan gebruiken. Ga alleen nu eens heel goed bekijken wanneer ik zou kunnen beginnen.

Heb twee kleine kindjes dus 's avonds is niet handig, overdag werk ik en als ik thuis ben zijn zij er ook.

Iemand nog twee draakjes lenen voor een weekje ?
Tja, ik heb geen loslopende kindjes en dat scheelt. Met zo'n gloeiend hete verfbrander is dat ook nie zo veilig. Een goede tip is wel om echt een scherpe verfkrabber te gebruiken die goed in de hoekjes kan. Anders wordt het 2,5 uur per trede...

Succes!!!
heel erg lichtgrijs is ideaal voor een trap

heb hem zelf ook die kleur,erg fris en toch niet superbesmettelijk
Ja, ik ben er ook letterlijk dagen mee bezig geweest. Maar een brander en krabber helpt echt wel hoor, het is uiteindelijk heel mooi strak geworden.
Ik neem wel een par keer vrij als de kindjes op school zitten of ga met ze naar de speeltuin als papa bezig is met de trap :-)

Komt ook wel goed, maar zal gewoon een nog wat langer project worden..!

Succes allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven