Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
zondag 7 april 2013 om 20:38
maandag 8 april 2013 om 18:09
maandag 8 april 2013 om 19:33
Bestaat hyves nog dan?
Wat een taart, wow!!
Hier baaldag. Afgewezen voor de opleiding begeleider specifieke doelgroepen met ervaringsdeskundigheid. Men vond mij 'niet stabiel genoeg'. Dit even heel kort en zwart wit gezegd nu, ik zit ontzettend te balen dat mijn toekomstperspectief weer verknald wordt door mijn ellende uit het verleden en heden.
Wat een taart, wow!!
Hier baaldag. Afgewezen voor de opleiding begeleider specifieke doelgroepen met ervaringsdeskundigheid. Men vond mij 'niet stabiel genoeg'. Dit even heel kort en zwart wit gezegd nu, ik zit ontzettend te balen dat mijn toekomstperspectief weer verknald wordt door mijn ellende uit het verleden en heden.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 10 april 2013 om 09:42
Wat is er, Akakia? Als je wilt, tenminste..
Ik baal vooral ook erg omdat ze wel gelijk hadden; ze waren erg zorgvuldig in het gesprek hoor, daar kan ik niets van zeggen. Ze wilden niet dat ik onderuit zou gaan zoals ze bij meer studenten hadden gezien, die hun verleden nog niet echt helemaal verwerkt hadden. En als die dan in de praktijk soortgelijke dingen tegenkwamen, was dat veel te zwaar. Dat zou bij mij ook zijn, en eigenlijk kan ik dat niet ontkennen. Ik moet nog een jaar 'aan mezelf werken' en mag volgend jaar terugkomen.
Nou, ik denk geen jaar vooruit hoor..!!
Steph, ik snap je laatste zin niet; de samenhang met het voorgaande, bedoel ik. Bedoel je dat dat me weer iets positiefs geeft? Dat is wel waar, klopt. Een positief vooruitzicht. Volgende maand is het zover (richting eind van de maand), als het goed is.
Ik baal vooral ook erg omdat ze wel gelijk hadden; ze waren erg zorgvuldig in het gesprek hoor, daar kan ik niets van zeggen. Ze wilden niet dat ik onderuit zou gaan zoals ze bij meer studenten hadden gezien, die hun verleden nog niet echt helemaal verwerkt hadden. En als die dan in de praktijk soortgelijke dingen tegenkwamen, was dat veel te zwaar. Dat zou bij mij ook zijn, en eigenlijk kan ik dat niet ontkennen. Ik moet nog een jaar 'aan mezelf werken' en mag volgend jaar terugkomen.
Nou, ik denk geen jaar vooruit hoor..!!
Steph, ik snap je laatste zin niet; de samenhang met het voorgaande, bedoel ik. Bedoel je dat dat me weer iets positiefs geeft? Dat is wel waar, klopt. Een positief vooruitzicht. Volgende maand is het zover (richting eind van de maand), als het goed is.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 10 april 2013 om 14:04
EV, natuurlijk geef ik je iets positiefs in het vooruitzicht. Uiteraard omdat je baalt een dikke knuffel maar dat boek komt ook bijna uit, als ik het goed lees.
Vandaag twee mooie knutsels van EV in de bus, mooi verpakt uiteraard, ze hangen nu in de gang. Vriend weet van niets, leuke verrassing (hopelijk). foto komt nog.
Vandaag twee mooie knutsels van EV in de bus, mooi verpakt uiteraard, ze hangen nu in de gang. Vriend weet van niets, leuke verrassing (hopelijk). foto komt nog.
woensdag 10 april 2013 om 19:42