koekenpan met keramische anti-aanbaklaag voor Gas

21-06-2018 19:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu drie keramische koekenpannen van Greenpan versleten. In het begin een fantastische pan, maar binnen een maand of 5 begint alles alweer aan te koeken. Het fijne aan deze pan vind ik de keramische anti aanbaklaag die kennelijk geen giftige dampen afgeeft bij hoge temperaturen.

Ik zoek nu een andere koekenpan die ook zo'n keramische anti-aanbaklaag heeft maar dan 1 die wel minstens een jaar goed blijft. Heeft iemand nog een tip :-)?
greenpan geeft 2 jaar garantie.....dus
wat is je probleem?
Alle reacties Link kopieren
Absoluut le creuset! Kost wat maar t zijn de beste koekenpannen die ik heb.
Alle reacties Link kopieren
le creuset schijnt inderdaad top te zijn.
Als je elke 5 maanden nieuwe pan moet kopen is ook duur.Garantie weten ze zich meestal uit te praten.
Alle reacties Link kopieren
Ballarini Granitium. Fantastische pannen. En je hoeft niet heel voorzichtig te zijn met de bodem.
Ik heb ze van de Lidl, die zijn al jaren prima. Ik maak ze ook gewoon met een schuursponsje schoon,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de grijze pannen van de action.
Maar ik gebruik ze niet zonder een scheutje olie im te bakken.
Misschien is dat het probleem? Dat ze er niet tegen kunnen om droog gebruikt te worden?
Alle reacties Link kopieren
De beste koekenpan is van staal zo eet je in de loop van de jaren niet je eigen anti aanbaklaag op.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n koekenpan van Greenpan heb ik ook, nu ruim een jaar, en de pan is nog steeds goed en schoon. De buitenkant/onderkant is viezer dan de binnenkant :)

Voor een koekenpan is een goede kwaliteit gietijzer het beste, daar doe je levenslang mee, letterlijk. Het gewicht vind ik zelf wel een probleem.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven