Komt een dekbedovertrek met 1 of 2 slopen?

07-01-2010 22:50 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dit een domme vraag, maar komt een 2 persoons dekbedovertrek (200x220) met 1 of 2 kussenslopen normaal gesproken?

Mijn vraag is ontstaan omdat er op de website (bijenkorf) net bij de dekbedovertrekset die ik wil kopen staat "inclusief kussensloop in de afmeting 60x70cm"

Ik heb ook even wat andere sets aangeklikt, bij iets van het eigen merk van de bijenkorf staat soms "inclusief 2 kussenslopen" en bij andere merken staat weer alleen "kussensloop in formaat 60x70cm"

Ik zou denken dat zo'n groot dekbedovertrek (200x220cm) wel met 2 slopen zou komen, maar goed, er staat toch "kussensloop" en niet "kussenslopen"....of hoort dat zo in het bedtextiekvak?

Kan ook de bijenkorf zelf vragen, maar dacht, waar krijg je sneller antwoord op dit soort huis tuin en keuken vragen dan op het viva forum....
Ik denk twee, dat lijkt me het meest logisch. En dat er kussensloop staat in plaats van slopen komt waarschijnlijk omdat ze één tekst hebben voor alle maten dekbedovertrekset, dus voor de eenpersoons, de twijfelaar en voor tweepersoons gewoon één tekstje gefabriceerd.
Dat is slim, appelsientje, daar had ik niet aan gedacht! (één tekst voor alle maten)
Tot nu toe bij mij altijd met 2 slopen (voor een dekbed van 2m breed).
Dat zeg ik....
2 natuurlijk.als je 1 persoons koopt met 1
normaal heb je bij een eenpersoonsdekbed (150 bij 200 ofzo) altijd 1 kussen en bij een 200 bij 200 of groter dekbed 2 hoezen...heb het nog nooit meegemaakt dat er maar één kussenhoes bij zit...
Met twee hoor, het is toch een twee persoons dekbedovertrek. Dan komen er toch normaal gesproken 2 personen onder te liggen, die allebei een kussen hebben.
okee, ik ben gerustgesteld

leek mij ook het meest logisch, maar toch ga je dan twijfelen...

bedankt!!
Zou ook getwijfeld hebben hoor, maar heb het eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt of gehoord. Dus zal vast een tikfoutje zijn.
Ik zou ook 2 denken hoor. Maar ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik er 4 bij kreeg zelfs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven