Kosten verhuisbedrijf

17-07-2014 21:18 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Heeft iemand enig idee wat het kost als je een verhuisbedrijf inschakelt bij het verhuizen van een eengezinswoning?
Alle reacties Link kopieren
hier net verhuisd van 3 hoog naar 1 hoog, 50 km verderop. Een van de goedkopere genomen via werkspot,. 600 euro, incl lenen dozen en verhuislift (want piano). Ze hadden erg veel (500+) goede recensies, maar man wat een ramp.



Ze hebben er 10 uur (!!!) over gedaan en er zijn diverse dingen stuk (scharnier balkondeur, dakpan, parasol, opbergbox). Ondanks dat het bedrijf verzekerd is (tevoren gevraagd) vonden ze dat wij hun eigen risico moesten betalen (gezegd dat we dat natuurlijk niet gingen doen). Heel vervelend gevoel aan overgehouden en ons kapot geergerd op de dag zelf.



De keer ervoor met een veel professioneler bedrijf: 1000 euro, van 3 hoog naar 3 hoog, in 2 uur over. Ik zou echt nooooooit meer iets via werkspot doen, alle keren dat we dat deden was goedkoop duurkoop...
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-11-2014 12:13
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Eerst denken dan doen
Spammerd! Gestaft.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2016 11:39
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-05-2016 13:10
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste verhuizing was 2300 euro, maar is ook alles ingepakt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt inderdaad aan je soort inboedel, woonsituatie, hoeveel trappen er gelopen moeten worden etc. Ook werd er bij mij per km reistijd een bedrag gerekend. Een erkend verhuisbedrijf is meestal ook weer duurder.



Wij zijn verhuist via Budgetverhuisservice.nl maar hebben vooraf ook zo een offerte vergelijker ingevuld op http://www.vergelijkverhuisbedrijf.nl/. Hiermee krijg je na het invullen 6 offertes in je mailbox en kun je dus vergelijken op prijs/kwaliteit.



Let wel op dat bij het ene verhuisbedrijf er achteraf kosten bijkomen. Dus een vaste prijs afspreken is meestal wel het best;) Succes met de verhuizing!
Gewoon je best doen op school, en niet zeiken!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook offertes half jaar geleden aangevraagd en tussen de 1300 en 1800 voor zon 19 km gezinswoning naar gezinswoning.

Alleen grote dingen ( meubels, gedemonteerde meubels ed) dozen al zelf gedaan.



Uiteindelijk gekozen voor de meubeltaxi en waren met 2 sjouwers rond de 700 kwijt. Had minder gekund achteraf want ruim uur tijd over ( je betaalt per uur)

Was helemaal prima!



Over 2 mnd weer via hen maar dan maar 3 uurtjes dus nog goedkoper.
hier voor een erkende verhuizer gekozen en zijn 2100 kwijt voor het verhuizen van de meubelen en dozen. Daarnaast demonteren en monteren ze alle kasten en bedden. Wij hebben wel een verhuiswagen plus aanhanger vol. Het kon goedkloper maar dan hadden we geen erkende verhuizer.

De goedkoopste was 1600 euro, maar geen erkende verhuizer. De duurste was trouwens 3300.



Ik heb een hekel om te helpen bij verhuizen(en kom er altijd onderuit) dus besteet het voor mij zelf ook lekker uit.
anoniem_15504 wijzigde dit bericht op 13-02-2017 20:38
Reden: bleek iets meer spullen de te hebben
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven