Laminaat Leen Bakker

08-03-2017 18:49 10 berichten
Binnenkort ga ik naar een nieuwe (huur) woning. Niet voor al te lange tijd, dus ik wil er niet teveel aan spenderen. Wel moet er een nieuwe vloer in. Nu heeft Leen Bakker heel goedkoop laminaat, van 4,79. Heeft iemand dit ook aangedurfd en wat zijn de ervaringen?
wij hebben deze ook liggen. mijn ervaring is dat het snel slijt. langs de naden word het ook kaal. ook als je iets laat vallen wat hard is komen er snel deukjes in. maar wij hebben ook twee jonge kinderen die dus vaak met speelgoed over de vloer gaan. maar als je alleen bent, en het is voor tijdelijk dan is het wel te doen denk ik. onze vloer ligt er nu zo n kleine drie jaartjes in.
Dat het prima laminaat voor in een ruimte is waar je niet de hele dag loopt.

Voor de woonkamer zou ik effe wat beters aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
doen
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ikea heeft Tundra laminaat. Dat is een euro duurder per m² maar hier ligt het al 8 jaar in een aantal (verhuur)kamers.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Vloerbekking of vinyl een optie? Dat kan ook erg goedkoop.
Vloerbedekking doen we boven, kan ook inderdaad goedkoop!

Vinyl zie ik alleen maar duurder. Ik ben er nog niet over uit.

Sassa: hoe zit het met het geluid, qua klossen zeg maar?
Klossen?

Ik zou ook voor Ikeavloer gaan. Daar hoor ik ook positievere verhalen over.
Is het een huis of een appartement? Bij een appartement moet je bijna altijd een geluidsdempende ondervloer eronder leggen.
quote:ninia schreef op 09 maart 2017 @ 16:44:

Vloerbedekking doen we boven, kan ook inderdaad goedkoop!

Vinyl zie ik alleen maar duurder. Ik ben er nog niet over uit.

Sassa: hoe zit het met het geluid, qua klossen zeg maar?wij hebben een gecertificeerde ondervloer, want wij wonen in een flat. wij lopen eigenlijk nooit met schoenen binnen, dus qua geluid hebben de onderburen en wijzelf geen last.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven