Leenbakker Hoekbank Bram

14-07-2013 13:06 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft deze bank nog meer besteld eind mei toen die voor 50% was afgeprijsd? Wanneer was jullie eerste leveringsdatum en tot hoe ver is het nu uitgesteld?
Wij hebben 4 jaar geleden een hoekbank bij Leen Bakker gekocht en die werd ook niet op tijd geleverd. We werden toen de dag voor of de dag van het bezorgen doodleuk gebeld dat de boel vertraagd was.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Hmm, ik had wel een leuke bank gezien bij leenbakker. Maar als ik dit zo lees, word het denk ik toch ikea.
2 jaar terug de hoekbank Rimini besteld en keurig op afgesproken datum geleverd
Ik heb hem gisteren gekregen. 27 mei besteld, zou 24 juni geleverd worden. 13 juli dus gekregen. Werd ook op de 24e gebeld dat hij die dag niet kwam.

Verder leuke bank hoor, maar koop de volgende keer niet weer bij leenbakker. Vond dat niet zo netjes.

Meisje vroeg nog of het problemen gaf omdat zij van meerdere klanten had gehoord dat zij de bank al uit huis hadden gehaald enzo.

Nu zijn vriendlief en ik niet zo van het vooruitwerken dus dit keer kwam dag goed uit.
quote:diamonds87 schreef op 14 juli 2013 @ 15:27:

2 jaar terug de hoekbank Rimini besteld en keurig op afgesproken datum geleverdBevalt deze bank? Vind hem namelijk erg mooi, maar hoe is de kwaliteit?
Ik geloof niet dat de kwaliteit heel erg hoog is bij LB. Dan zou ik eerder voor Ikea gaan.
Paar jaar geleden iets besteld bij Leen Bakker, het zou voor 18.00 uur bezorgd worden. Zat ik daar in mijn (nog) lege huis te wachten. Om 18.15 uur ben ik weggegaan.

Kwamen ze blijkbaar net 5 minuten later. Toen moest ik opnieuw de bezorgkosten (extra) betalen voor de volgende dag. Gelukkig kon ik daar na een paar telefoontjes onderuit komen.
De bank heeft bij ons 3,5 jaar ofzo gestaan. Nu in gebruik door familie
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven