Leuke naam voor een valkparkiet gezocht.
dinsdag 25 mei 2010 om 18:58
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een naam voor mijn valkparkiet (mannetje). Ik heb hem nog niet maar over een paar weken kan ik hem ophalen.
Bijna alles is al in huis, nu alleen nog een leuke naam zien te vinden.
Ik heb gelezen dat als het een naam is met veel klinkers hij het makkelijk kan herkennen en dus kan reageren als je hem roept.
Wie o wie heeft er meer inspiratie dan ik?
Bijna alles is al in huis, nu alleen nog een leuke naam zien te vinden.
Ik heb gelezen dat als het een naam is met veel klinkers hij het makkelijk kan herkennen en dus kan reageren als je hem roept.
Wie o wie heeft er meer inspiratie dan ik?
dinsdag 25 mei 2010 om 19:07
Volgens mij heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand hier advies voor een naam vroeg en ook daadwerkelijk een naam uitkoos uit de honderenden die hier werden geopperd. Meestal eindigt het topic met: "Dank voor jullie suggesties, maar het is tóch .... (naam die ze al in het hoofd had) geworden!"
Enniehoe:
Gustav
John
Henk
Arie Kanarie
Handel
Bach
Beethoven
Mozart
Blush
Yellowhead
Kuifeend
Enniehoe:
Gustav
John
Henk
Arie Kanarie
Handel
Bach
Beethoven
Mozart
Blush
Yellowhead
Kuifeend
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 25 mei 2010 om 19:08
Piet heb ik al iets te vaak gebruikt vroeger als kind voor mijn kanariePIETjes. Dus dat gaat het zeker niet worden!
Tweety, iets te voor de handliggend en Ramses???? Hihihi nee daar heb ik niet zoveel mee.
Frodo, op zich wel leuk als ik de film nou leuk had gevonden misschien maar nee vond er geen bal aan. Dus helaas.
Maar kom maar door met andere ideeën, er zal vast wel iets leuks voorbij komen.
Tweety, iets te voor de handliggend en Ramses???? Hihihi nee daar heb ik niet zoveel mee.
Frodo, op zich wel leuk als ik de film nou leuk had gevonden misschien maar nee vond er geen bal aan. Dus helaas.
Maar kom maar door met andere ideeën, er zal vast wel iets leuks voorbij komen.
dinsdag 25 mei 2010 om 19:13