meubels voor dakterras
zondag 22 augustus 2010 om 21:11
Hoi,
Ik heb een dakterras van ongeveer 10m2 ( 5 meter breed en 2 meter diep). Nu wil ik hem graag pimpen, maar weet niet zo goed hoe. Wil wel een loungeset, maar ben bang dat het dan zo vol wordt. Heb namelijk ook al een mooi ligbed van 2 meter lang.
Welke tuinbeubels zijn geschikt voor een klein dakkterras?
Alvast bedankt voor de tips.
Ik heb een dakterras van ongeveer 10m2 ( 5 meter breed en 2 meter diep). Nu wil ik hem graag pimpen, maar weet niet zo goed hoe. Wil wel een loungeset, maar ben bang dat het dan zo vol wordt. Heb namelijk ook al een mooi ligbed van 2 meter lang.
Welke tuinbeubels zijn geschikt voor een klein dakkterras?
Alvast bedankt voor de tips.
zondag 22 augustus 2010 om 21:27
zondag 22 augustus 2010 om 21:38
Ik heb een stadstuin van 3x2 en heb er sinds een paar maanden een steigerhoutenbank met hoekje in staan. Helemaal geen spijt! Omdat het zo kleinias had ik er eerst een klein tuinbakje staan waar je niet lekker in kon zitten. Nu had ik iets van 'het is toch klein, blijft klein dus kan dan beter relaxt zitten!' zeker een aanrader! Op maat laten maken maar wel zo dT het niet heel massief oogt bv door onder de bank door tw kunnen kijken en niet de planken tot ad grond te hebben.
dinsdag 24 augustus 2010 om 10:09
Steigerhouten meubels zijn leuk en niet te duur, wel slim om ze te beitsen omdat het vurenhout is en dit niet zo lang meegaat anders.
Andere materialen die goed geschikt zijn zijn aluminium in combinatie met hout, wicker meubels en teak. Ook maatwerk van bijvoorbeeld vlonderdelen is mooi, dan kan je een lage loungebank min of meer integreren in de vloer. Leuk uitlichten met een buiten schemer- of leeslamp en je hebt een leuke buitenkamer.
Ook erg mooi zijn vorstbestendige olijfbomen in een mooie pot, er zijn zelfs potten met licht erin.
Joost Becking Dakterras.nl
Andere materialen die goed geschikt zijn zijn aluminium in combinatie met hout, wicker meubels en teak. Ook maatwerk van bijvoorbeeld vlonderdelen is mooi, dan kan je een lage loungebank min of meer integreren in de vloer. Leuk uitlichten met een buiten schemer- of leeslamp en je hebt een leuke buitenkamer.
Ook erg mooi zijn vorstbestendige olijfbomen in een mooie pot, er zijn zelfs potten met licht erin.
Joost Becking Dakterras.nl