Mijn bovenbuurman aaargghhh!Hou me tegen..

23-06-2010 16:49 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff nee ,die haalt het bloed onder mijn nagels vandaan..Wij wonen op de 1e en hij 2e verdieping..

Kleine voorgeschiedenis: crimineel,vastgezeten voor diefstal en inbraak,aso en hoort hier echt niet thuis.Geluidsoverlast,dealt,gebruikt etc.Koopappartement,maar kan het niet meer betalen,executieverkoop komt eraan maar duurt way too long!Advocaat van de VVe zit er ook bovenop maarja,koopwoning kun je niet veel en duurt lang.Elke bewoner heeft er last van,zegt al genoeg.Politie komt geregeld weer voor het een of ander en dan heb ik het over een (normaal!) net appartementencomplex.

Moet zeggen op wat muziek na (bonk bonk bonk) en geluid van zijn vrienden valt de overlast uit te houden maar vandaag..

Hij gooide wel eens een emmer van zijn balkon af het gras op,mag niet!Alles valt bij ons op het balkon,en de ramen.Al 2x gezegd niet meer doen,nee zou die niet meer doen.Excuses en ok opgelost.

Ik zit lekker te werken en ineens,plons plons plons,meneer gooide 6(!) volle emmers naar beneden met vieze troep (schoonmaken,hij laat de hond boven alles doen arm dier)

Ons balkon zonder overdrijven half onder water en bruine zooi..Mijn schone was die lekker aan het drogen was, zeiknat en de ramen..Helemaal vol met vieze bruine aanslag nu het droog is.

Heb gelijk de VVe gebeld en die gaan hem aanpakken dmv een boete,omdat het niet de 1e keer is en andere omstandigheden.

Partner gaat hem straks duidelijk maken dat die nu ook bij ons alle credits verspeeld heeft (speelt de onschuld zelf).Ik ben daar iets te woedend voor nu.

Weet dat het erg onsamenhangend klinkt,maar dit is de spreekwoordelijke druppel..

Moest het echt even kwijt,wat ben ik blij dat hij weg gaat!!!
Jeutje wat een akelige man zeg!

Je vriend is nu naar boven ? Ok.... hopelijk verloopt het goed.
nou vriend geweest en zegje gedaan.

zeer dringend gezegd dat hij hier echt pissig over is (zie voor je grote brede vriend haha ) en dat dit het laatste is en het nu afgelopen moet zijn.meer dan ja .ja ja en dat die niet wist dat de was buiten hing,(alsof dat het enige was..)kwam er niet uit.

Zijn vader stond erbij (die woont er ook) zei sorry...Hij zelf niet..Van mij krijgt hij ook geen hallo meer,ik was de enige die dat nog zei,nu dus niet meer.

Tjah we wachten af tot het volgende weer komt...
Getver, wat een aso! Ik ken een man die van zijn balkon af zeikt als ie gedronken heeft. Zo naar! Die arme onderbuurman van m wordt helemaal gek van het asociale gedrag.
Laatste tijd veel buren overlast topics. Vind meestal dat TO's overdrijven of zich een tikkeltje aanstellen.

Maar zelfs IK vind dat alle grenzen overschrijdt :|
Wat een walgelijk verhaal!

Is het een idee om in ieder geval iedere keer als er zoiets gebeurt, foto's te maken van het gebeurde? Misschien dat je 'm dan een keer civielrechtelijk aan kunt gaan pakken ofzo.

Maar ja, van een kale kip valt niks te plukken natuurlijk.

Waardeloos zeg, als je woongenot zó ernstig wordt aangetast, belachelijk!
quote:appeltjesgroen25 schreef op 23 juni 2010 @ 17:43:

Hopelijk gaat het allemaal goed daarboven..

Als je vriend binnen het uur niet terug is zou ik toch maar even gaan kijken .

Vreselijk zielig voor die hond. Ik begrijp niet dat men daar niets voor doet. Eten en drinken, tja, dat hadden de gevangene in de middeleeuwen in hun kerkers ook.

Ik vind het ernstige dierenmishandeling .
Ik zou toch de dierenbescherming inschakelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven