mijn lieve kat moet weg..
maandag 10 oktober 2011 om 13:40
Ik heb een besluit gemaakt; mijn besluit staat zo goed als vast.
Maar nu komt het moment dat het echt gaat gebeuren.. mijn kat moet weg.
Ik heb nu 3 jaar een kat, welke ontzettend lief is. Maar hij poept dagelijks naast de bak. Ik heb werkelijk álles geprobeerd om het te verhelpen maar niets helpt.
Hij gaat naar een boerderij waar hij lekker buiten kan lopen en waar het dus ook geen probleem is dat hij ergens poept, hier is mijn kat een binnenkat en kan hij niet naar buiten.
Hij moet dus weg maar dat doet zó'n vreselijk pijn!
Het voelt net of ik gefaalt heb, dat ik niet goed voor een dier kan zorgen. Ik ben bang dat ik hem zo vreselijk ga missen..
Maar nog 10 jaar elke dag poep opruimen of.. een baby die over een paar jaar over de grond kruipt en poep aan zijn handen krijgt dat KAN toch niet...
Ik vind het echt heel erg maar ik kan het voor mezelf gewoon niet goedpraten dat ik 'voor mezelf kies'.
Maar nu komt het moment dat het echt gaat gebeuren.. mijn kat moet weg.
Ik heb nu 3 jaar een kat, welke ontzettend lief is. Maar hij poept dagelijks naast de bak. Ik heb werkelijk álles geprobeerd om het te verhelpen maar niets helpt.
Hij gaat naar een boerderij waar hij lekker buiten kan lopen en waar het dus ook geen probleem is dat hij ergens poept, hier is mijn kat een binnenkat en kan hij niet naar buiten.
Hij moet dus weg maar dat doet zó'n vreselijk pijn!
Het voelt net of ik gefaalt heb, dat ik niet goed voor een dier kan zorgen. Ik ben bang dat ik hem zo vreselijk ga missen..
Maar nog 10 jaar elke dag poep opruimen of.. een baby die over een paar jaar over de grond kruipt en poep aan zijn handen krijgt dat KAN toch niet...
Ik vind het echt heel erg maar ik kan het voor mezelf gewoon niet goedpraten dat ik 'voor mezelf kies'.
maandag 10 oktober 2011 om 14:05
maandag 10 oktober 2011 om 14:08
maandag 10 oktober 2011 om 17:13
Simone 250 een boerderij? Weet 100% dat je kat het zeker naar zijn zin krijgt, welke kat wilt dat nu niet,lekker buiten struinen
Je hebt geduld gehad met je kat en hebt een uitstekende oplossing gevonden, dus voel je niet schuldig, nergens voor nodig.
Wens je heel veel sterkte met het wegbrengen en huilen mag!
Je hebt geduld gehad met je kat en hebt een uitstekende oplossing gevonden, dus voel je niet schuldig, nergens voor nodig.
Wens je heel veel sterkte met het wegbrengen en huilen mag!
dinsdag 11 oktober 2011 om 04:19
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor. Je hebt gedaan wat je kan en een dier wat maar gewoon overal binnen poept is gewoon niet te harden meer op een gegeven moment. En het is een kat, geen hond die je uit z'n roedel rukt en trouw is aan zijn baasje, dus hij zal je waarschijnlijk niet al te lang missen. Sterkte met het afscheid.....