muurstickers fotolijst; hoe plak je de foto op de muur?

06-02-2012 11:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje vage titel; maar mijn vraag is als volgt:



Ik heb van die leuke muurstickers in de vorm van fotolijstjes. Nu vraag ik me af hoe de de foto's het beste kan bevestigen op de muur?



Je kunt ze natuurlijk meeplakken met de lijst (als de foto groot genoeg is). Maar misschien plakt de lijst dan niet meer zo goed?



Wie heeft er ervaring en wil mij helpen met deze belangrijke vraag
Alle reacties Link kopieren
Nooit gedaan, maar ik zou idd de foto meeplakken met de lijst.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een dun dubbelzijdig plakbandje op de hoeken van de foto's
Alle reacties Link kopieren
Oooh, die had ik! Met van die foto album stickers. En dan het lijstje, die plakt de foto aan de randjes ook nog vast. Maar de foto's vervagen wel sneller dan in een "gewoon" lijstje vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja omdat er geen glas voorzit.



Als je dan de foto's niet aan het lijstje vastplakt kun je tenminste nog een keer wisselen zonder ook het lijstje van de muur te moeten trekken.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb je speciale 'gum' van Pritt waarmee je posters ed op de muur kan plakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik snapte dat dat aan het glas lag hoor. Heel helder.

Maar wil het TO wel even vertellen. Kan ze er rekening mee houden.
Alle reacties Link kopieren
Ha gevonden: Pritt poster buddies

Die heb ik thuis ook gehad, wij deden het met van dat dubbelzijdig posterplakband.



Zoiets: http://www.allesvooruwwinkel.nl/a-13437 ... td13259915
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tips. Had er nog niet over nagedacht dat de foto's sneller zouden vervagen door het gebrek aan glas, dan ga ik inderdaad maar voor de dubbelzijdig plakband optie denk ik...die pritt dingetjes ken ik ook, maar ben bang dat ze de hoekjes zo "dik" maken omdat dat spul natuurlijk ook dikker is dan dubbelzijdig plakband.



Kan misschien ook wel gewone prittstift gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven