naam voor een hamster
donderdag 9 september 2010 om 19:56

donderdag 9 september 2010 om 20:55
quote:dangeensuus schreef op 09 september 2010 @ 20:25:
Star hamsters kunnen 2,5 keer hun eigen lichaamsgewicht aan alcohol opnemen en zijn gek op rosé
( vraag MV. ik heb het NIET bedacht )En daarom gebruikt als proefdieren voor anti-alcohol medicijnen
Star hamsters kunnen 2,5 keer hun eigen lichaamsgewicht aan alcohol opnemen en zijn gek op rosé
( vraag MV. ik heb het NIET bedacht )En daarom gebruikt als proefdieren voor anti-alcohol medicijnen
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 9 september 2010 om 21:18
quote:mamzelle schreef op 09 september 2010 @ 21:08:
Vodka is al genoemd. Vodka on the rocks voluit. En dan natuurlijk mooie stenen in zijn hokkie leggen om over te klauteren.Een mooie grote tak om over te klauteren. Alleen de uiteinden goed wegwerken dat ze er niet op kunnen vallen. Toen ik klein was, zo zielig, klauterde mijn hamster over die tak, hij viel en met zijn oog op een zijtak, hing zijn oog aan draadjes op zijn wang. Voor een vermogen zijn oog laten verwijderen. Wat een drama en zoooo zielig voor het beestje.
Vodka is al genoemd. Vodka on the rocks voluit. En dan natuurlijk mooie stenen in zijn hokkie leggen om over te klauteren.Een mooie grote tak om over te klauteren. Alleen de uiteinden goed wegwerken dat ze er niet op kunnen vallen. Toen ik klein was, zo zielig, klauterde mijn hamster over die tak, hij viel en met zijn oog op een zijtak, hing zijn oog aan draadjes op zijn wang. Voor een vermogen zijn oog laten verwijderen. Wat een drama en zoooo zielig voor het beestje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 9 september 2010 om 21:24
Haha Roezel, inderdaad beetje jammer
Maar wel handig voor een student natuurlijk, als ze niet zo oud worden
Bedankt voor de veeeeeele reacties !! Wel grappig dat iedereen met van die ingewikkelde rare namen komt... Iemand had het over Albert van de albert heijn, toen moest ik gelijk denken aan appie, dus ik denk dat dat 'm maar wordt haha!!
Kort maar krachtig (H)

Bedankt voor de veeeeeele reacties !! Wel grappig dat iedereen met van die ingewikkelde rare namen komt... Iemand had het over Albert van de albert heijn, toen moest ik gelijk denken aan appie, dus ik denk dat dat 'm maar wordt haha!!
Kort maar krachtig (H)
donderdag 9 september 2010 om 21:29
Ik vind ze ook eigenlijk wel saai, Houdini deed zijn trucjes alleen 's nachts, overdag sliep hij, 's ochtends vroeg was het een kwestie van zoeken, weer in z'n hok, hij slapen, wij wakker, enz. Geef mij maar onze Bassie de caaf, vernoemd naar Bassie van Adriaan omdat hij net zo'n hoog stemmetje had als Bassie. Bassie is ook al hemelen, we hebben nu alleen nog maar katten, honden en vissen. Vissen zijn trouwens ook nogal saai naar mijn gevoel maar 't vult de ingebouwde aquarium bak wel leuk op
Optimist tot in de kist!