naam voor een hamster

09-09-2010 19:56 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, morgen ga ik een Russische dwerghamster ophalen.

Maarr ik heb nog geen naam .. ik zat zelf te denken aan 'meneertje', 'kerel' of 'mammoet', maar ben er nog niet helemaal uit en misschien zijn er ook wel veel leukere namen. Ik hou wel van een humoristische naam :P Ideeen?
[quote]Marels schreef op 09 september 2010 @ 20:36:

Zeg ik Zam. Een hamster is leuk als je vijf bent. Als je volwassen bent heb je er geen klote aan.[/quote]

Richard Gere had toch echt een andere mening hoor.
Dat zijn toch die beesten die in een lawaaierig radje rond gaan rennen net wanneer jij je slaap hard nodig hebt in de tentamenweek?
Die ja Zam.

En ik wil niet weten wat russische dwerghamsters met de kloten van Richard Gere doen, brrrr.
668, the neighbour of the Beast
quote:Zamirah schreef op 09 september 2010 @ 20:39:

Dat zijn toch die beesten die in een lawaaierig radje rond gaan rennen net wanneer jij je slaap hard nodig hebt in de tentamenweek?
Meneer de Boer
Wladiwostok
quote:dangeensuus schreef op 09 september 2010 @ 20:25:

Star hamsters kunnen 2,5 keer hun eigen lichaamsgewicht aan alcohol opnemen en zijn gek op rosé

( vraag MV. ik heb het NIET bedacht )En daarom gebruikt als proefdieren voor anti-alcohol medicijnen
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Toto (zo heette onze hamster)
Vodka is al genoemd. Vodka on the rocks voluit. En dan natuurlijk mooie stenen in zijn hokkie leggen om over te klauteren.
quote:mamzelle schreef op 09 september 2010 @ 21:08:

Vodka is al genoemd. Vodka on the rocks voluit. En dan natuurlijk mooie stenen in zijn hokkie leggen om over te klauteren.Een mooie grote tak om over te klauteren. Alleen de uiteinden goed wegwerken dat ze er niet op kunnen vallen. Toen ik klein was, zo zielig, klauterde mijn hamster over die tak, hij viel en met zijn oog op een zijtak, hing zijn oog aan draadjes op zijn wang. Voor een vermogen zijn oog laten verwijderen. Wat een drama en zoooo zielig voor het beestje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Houdini; die van ons ontsnapte nl om de klip klap uit zijn hok. Van alles geprobeert, uiteindelijk heeft hij het niet gered Houdini is naar de hemel ontsnapt.
Optimist tot in de kist!
Zulke leuke beestjes. Vind ze echt helemaal geweldig. Vooral als ze steeds tammer worden. Heb er ook weer net eentje. Alleen nog steeds jammer dat ze niet oud worden.
Haha Roezel, inderdaad beetje jammer :P Maar wel handig voor een student natuurlijk, als ze niet zo oud worden ;)

Bedankt voor de veeeeeele reacties !! Wel grappig dat iedereen met van die ingewikkelde rare namen komt... Iemand had het over Albert van de albert heijn, toen moest ik gelijk denken aan appie, dus ik denk dat dat 'm maar wordt haha!!

Kort maar krachtig (H)
Appie?

Dat is toch niet humoristisch!
noem em Van Vollenhoven
Ik had er vroeger een die ik Jumbo had genoemd.
Ik vind ze ook eigenlijk wel saai, Houdini deed zijn trucjes alleen 's nachts, overdag sliep hij, 's ochtends vroeg was het een kwestie van zoeken, weer in z'n hok, hij slapen, wij wakker, enz. Geef mij maar onze Bassie de caaf, vernoemd naar Bassie van Adriaan omdat hij net zo'n hoog stemmetje had als Bassie. Bassie is ook al hemelen, we hebben nu alleen nog maar katten, honden en vissen. Vissen zijn trouwens ook nogal saai naar mijn gevoel maar 't vult de ingebouwde aquarium bak wel leuk op
Optimist tot in de kist!
Dat is zoals voorspeld niet heel ver weg van Pluisje etc.
Noem hem dan Happie, das tenminste nog een beetje lollig...
Optimist tot in de kist!
Definately Hammie!!!!
Xzibit
Bad ass kan ook
Nibit,

Gizmo

Wodan

Mr. Whiskers

Kruimel
"poes" als ie dan kwijt is kun je lopen roepen "poes, poes, poeoes" krijg je vast hulp vd buren bij het zoeken naar je kater.
Optimist tot in de kist!
Ik stem voor Happie.

Zet even de beste tot nu toe in een polletje en kijk welke de meeste stemmen heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven