Nep steen om (reserve) sleutel te verstoppen, waar te koop?

28-03-2010 18:39 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij Life For You RTL4 vandaag 28/3 lieten ze een nep steen zien die je in de tuin kan leggen waarin je een reserve sleutel kan verstoppen. Weet iemand waar je die kan kopen?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
moehaha, de "giet-alarm-paddestoel" (sorry, off topic maar wel hilarisch)
quote:Sent schreef op 29 maart 2010 @ 00:18:

Koop een sleutelkluisje, zou ik zeggen. Te koop bij o.a. bouwmarkten. Is een klein kluisje dat je monteert bij je deur, aan de deurpost is 't handigst. Zit je huissleutel in, en is met een code te openen. Iedereen die je toegang tot je huis wilt geven, geef je die code, heel simpel. En je kunt jezelf ook niet meer buitensluiten. Alleen als ik echt een paar dagen weg ben, haal ik voor de zekerheid m'n sleutel eruit.

Als zo'n kluisje bouwmarktkwaliteit heeft, dan is dat voor een inbreker niet zo moeilijk.

Bert Visscher, hilarisch......
quote:Sent schreef op 29 maart 2010 @ 00:18:

Koop een sleutelkluisje, zou ik zeggen. Te koop bij o.a. bouwmarkten. Is een klein kluisje dat je monteert bij je deur, aan de deurpost is 't handigst. Zit je huissleutel in, en is met een code te openen. Iedereen die je toegang tot je huis wilt geven, geef je die code, heel simpel. En je kunt jezelf ook niet meer buitensluiten. Alleen als ik echt een paar dagen weg ben, haal ik voor de zekerheid m'n sleutel eruit.

Dan kun je net zo goed je deur openlaten...

Schroevendraaier tussen het kluisje en dat is zo open
quote:pearle schreef op 29 maart 2010 @ 10:26:

[...]

Dan kun je net zo goed je deur openlaten...

Schroevendraaier tussen het kluisje en dat is zo open Zou het? Nooit geprobeerd, maar het lijkt me in elk geval veiliger dan zo'n sleutelsteen. Ik heb alleen weinig keus wat dit betreft, want de thuiszorg stelt zo'n kluisje verplicht hier.
Ik heb gewoon een reservesleutel in mijn portomonee zitten. Altijd bij me.

En als ik echt heel blond de deur achter me dicht trek als ik even in de tuinbezig ben, dan kan ik altijd nog naar de buren. Beiden buufjes hebben een sleutel.

Sleutels onder stenen ben ik niet zo'n voorstander van. Ze liggen altijd op de meest voor de hand liggende plek. Die kunnen inbrekers ook wel bedenken....
quote:jackie23 schreef op 29 maart 2010 @ 09:54:

AlettaJacobs & BosAap; bedankt! Scheelt mij weer een hoop gepieker Was idd tegen het roesten, voor als er toch wat vocht bijkomt. Bij mjin ouders zit de sleutel al 20 jaar zo ergens verstopt.
Ik wil een Indiana Jones deur, waarbij je bv. de neus van de tuinkabouter 3x moet ronddraaien. Waar koop je die?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven