Nieuwe bank kopen

09-06-2020 21:25 25 berichten
Hoi,

Hebben jullie tips waar ik een mooie bank kan kopen die ook lang mee gaat mijn vorige bank was van de ikea en ziet er na 4 jaar afgeleefd uit. Mijn budget is 1000 euro, woonkamer is slechts 15m3 dus wil het liefst geen grote lompe hoekbank.
Alle meubel winkels, zoals profijt, pronto, haco etc..
Alle reacties Link kopieren
Heb je kinderen? Huisdieren? Waar gebruik je de bank voor? Heeft allemaal invloed op hoe lang een bank meegaat.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Kringloop voor een bank en van de rest van het geld een fijne stoel voor jezelf kopen?
Wij hebben een bank van kunstleer met microvezel. Dat zie je nu heel veel. Je kan erop knoeien en het is zo weggeveegd, zelfs rode wijn.

Het heeft de look van een suedeleer en het zit veel warmer dan leer.
Afbeelding

Wat vind je van zoiets?
https://www.leenbakker.nl/banken-en-sto ... lsrc=aw.ds
huisduif schreef:
09-06-2020 21:41
Afbeelding

Wat vind je van zoiets?
Hier kan je niet in bankhangen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
huisduif schreef:
Afbeelding

Wat vind je van zoiets?

Daar zou ik zéker een aparte stoel voor mezelf bij willen :proud:
Maar ik ben TO niet.

Je kunt ook bij Montel kijken.
huisduif schreef:
Afbeelding

Wat vind je van zoiets?
Volgens mij staat die in een museum, met een bordje erop ‘niet aanraken’.
Ik had mijn vorige bank bij profijt voor 600 euro... idd een mega hoekbank. 10 jaar meegedaan... nu een 3,5 zitter van de kwantum voor 400 euro. (Geen idee hoelang die mee gaat)

Maar wat is je stijl? Wensen in kleur? Materiaal?

Gezien de beperkte ruimte kan je ook voor een “loveseat” gaan...

Of een leuke 2 zitter zoals deze https://www.vidaxl.nl/e/8719883789026/v ... stof-groen
mefunny wijzigde dit bericht op 09-06-2020 21:58
27.42% gewijzigd
Bubbel° schreef:
09-06-2020 21:47
Daar zou ik zéker een aparte stoel voor mezelf bij willen :proud:
Maar ik ben TO niet.

Je kunt ook bij Montel kijken.
Ja, en het bezoek op de bank plaats laten nemen. Ik vind het echt zo'n ongemakkelijke visitebank. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Is de bank versleten of alleen de bekleding? In het laatste geval kun je een bank met losse hoes kopen. Of 2 hoezen.

Het scheelt enorm of je kinderen hebt of huisdieren.
ceci wijzigde dit bericht op 10-06-2020 18:22
0.88% gewijzigd
Wij hebben een bank van design on stock, die zijn nieuw buiten je budget maar daar worden er veel van op marktplaats aangeboden. Gaat hier al 10+ jaar mee en zit super fijn.
Welke Ikea bank heb je? De kwaliteit varieert nogal (net als de prijs). Ik heb een Ektorp en die gaat wel wat langer mee dan vier jaar.
Ik vind banken zo gauw uitpakken tegenwoordig. Wij hebben ook een bank nu 3 jaar en er zit weinig stevigheid meer in. Was geen goedkope bank.

Dus kan je helaas niet helpen.
Afbeelding
Afbeelding

Als je een kleine woonkamer hebt zou ik voor een bank met hogere, slanke poten gaan. En kijk naar de maten, de ene 2-3 zitter kan zo maar 15 cm schelen in de breedte.
Oh, en keerbare kussens, ook erg fijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel schreef:
09-06-2020 22:13
Afbeelding
Afbeelding

Als je een kleine woonkamer hebt zou ik voor een bank met hogere, slanke poten gaan. En kijk naar de maten, de ene 2-3 zitter kan zo maar 15 cm schelen in de breedte.
Oh, en keerbare kussens, ook erg fijn.
Dat staat idd ruimer.
Let alleen wel op.. Wij hebben ook een bank met smalle poten, die helaas gaten hebben achtergelaten in het laminaat :facepalm: Dus ik zou toch niet zo heel smal en puntig kiezen!
huisduif schreef:
Afbeelding

Wat vind je van zoiets?
MADE heeft wel zulke banken.

Afbeelding

https://www.made.com/nl/ppc/lars-slaapb ... iken-frame

https://www.made.com/nl/haring-3-zitsbank-azuurblauw

https://www.made.com/nl/giselle-3-zitsb ... -fluweel-3
Seats and sofa’s?
Ik heb daar een kleine loungebank vandaan. Koste nieuw iets van 250 euro en gaat al een aantal jaar mee.
Wintertime16 schreef:
09-06-2020 21:49
Volgens mij staat die in een museum, met een bordje erop ‘niet aanraken’.
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Hebben net een bank bij pronto gekocht. Met een pakket erbij met 5 jaar vlekkengarantie en opvulgarantie.
Ikea geeft 10 jaar garantie op hun banken dus als hij er nu al afgeleefd uit ziet zou ik eens contact opnemen met de klantenservice. (tenzij het door komt door extreem gebruik van huisdieren, gemorste dingen, springende kinderen en zo)
huisduif schreef:
09-06-2020 21:38
Kringloop voor een bank en van de rest van het geld een fijne stoel voor jezelf kopen?
Ik vind banken van de kringloop er meestal niet meer zo mooi en fris uitzien.
Ik heb net een nieuwe bank, model lompe hoekbank, gekocht bij Pronto. Dit keer van microleder. Had eerst een bank van stof, maar met kat en kind erg lelijk geworden. Volgens verkoper en het internet is microleder hufterproof. Wel van die spuitbussen erbij om van te voren in te spuiten. Voordeel van Pronto vond ik dat je zelf alles kan samenstellen. Ik heb er geen aandelen hoor, de rest van mn inboedel is van Ikea

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven