Nieuwe Voordeur

10-03-2016 12:39 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Weet toevallig iemand welke voordeur zou goed zijn in deze dagen?

Hornbach?

Gamma?

privé zaken?

Misschien ook handig prijs plaatje erbij doen als dat bekent is ;)

Niet te luxe deuren natuurlijk.

Bedankt!
Ga gewoon een middag zelf langs bij verschillende bouwmarkten en deur- en kozijnboeren. Wij weten niet wat jij mooi vindt, de maat van je deur en hoeveel je wil besteden.
In deze dagen? Hoezo, heb je tegenwoordig een deur met andere eigenschappen nodig dan 5 jaar geleden?

Gamma e.a. verkopen voordeuren van zowel eigen merk als van merken als Can Do.

Lijkt me allemaal prima.
Bij de bouwmarkten heb je ook bij a altijd wel '20% korting op alles', en oa de Praxis accepteert ook bonnen van andere bouwmarkten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Deze dagen zou ik naar de Gamma gaan, maar die voldoet op andere dagen niet

Je zou ook op marktplaats kunnen kijken.
Hallo?!
Hoe rekening met de prijzen van het afhangen van de deur. Is best kostbaar.

Gamma biedt die service zie ik.

https://www.gamma.nl/montageservice-deur
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 10 maart 2016 @ 13:04:

Hoe rekening met de prijzen van het afhangen van de deur. Is best kostbaar.

Gamma biedt die service zie ik.

https://www.gamma.nl/montageservice-deur

Dat ook inderdaad.

Wij hebben horren gekocht bij de Hubo, prima prijs en ze kwamen het inmeten en bevestigen. Prima service, goede prijs, geen gedoe.

Ze hebben ook deuren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heeft iemand ervaring met Hornbach voordeuren?
Verkijk jezelf niet op de prijs van een nieuwe voordeur.

Voor ongeveer de simpelste van het simpelste voordeur betaal je bij de bouwmarkt al snel ¤ 350,00 en dan is de deur onbehandeld. Je moet hem dus zelf nog schilderen of beitsen en eventueel glas plaatsen.

Voor een meerpuntsslot infrezen betaal je nog eens een behoorlijke prijs, voor een simpel slot gok ik op ¤ 25 voor het infrezen.

Je wilt vast een nieuw slot, reken tussen de 50 en 150. (inclusief slotbeslag)

Kies je voor een meerpuntsslot terwijl je dit nu niet hebt, dan zal ook het deurkozijn aangepast moeten worden.

Tenslotte, de deur moet ook nog gemonteerd en afgehangen worden.

Ik gok ergens tussen de ¤ 150 en ¤ 200, hier is men ook minstens een halve dag mee bezig.
Niet geschoten is altijd mis
Vier jaar geleden een nieuwe voordeur. Een stevige, zware deur, incl alles ( verf, sloten, handvat, glas en plaatsen) ¤1100,-

Het is niet alleen de deur he. Sloten, handvat, brievenbus scharnieren, verf en plaatsen.
Ik zou eerlijk gezegd naar een lokale aannemer gaan. Die is dan verantwoordelijk voor het geheel. Dat voorkomt gezeur achteraf als er iets niet goed is.
Mankeert er iets aan je oude deur of ben je erop uitgekeken? Er bestaan ook fronten.
verba volant, scripta manent.
Oude deur is niet zo veilig. Standaart deur met twee ramen, net zo groot als de deur zelf.

Daardoor wil ik een nieuwe deur en, ten sloten alles van nieuwe standarten.
Ken je toevallig een timmerman, behanger, stucadoor, schilder? Die hebben meestal wel een pasje voor die bouwmarkten, dat is dan niet de bouwmarkt waar jij en ik komen maar speciaal voor profs, die krijgen korting.
verba volant, scripta manent.
quote:pafffie schreef op 10 maart 2016 @ 15:08:

Oude deur is niet zo veilig. Standaart deur met twee ramen, net zo groot als de deur zelf.

Daardoor wil ik een nieuwe deur en, ten sloten alles van nieuwe standarten.Meestal zit er in voordeuren zogenaamd onbreekbaar glas dat je echt niet met een hamer kapot slaat. Overigens, hiermee geef ik niet de garantie dat dit bij jou ook het geval is
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 10 maart 2016 @ 16:08:

[...]

Meestal zit er in voordeuren zogenaamd onbreekbaar glas dat je echt niet met een hamer kapot slaat. Overigens, hiermee geef ik niet de garantie dat dit bij jou ook het geval is Ik denk van niet. Als de deur weg is dan misschien ga testen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven