Ogen van mijn kat zien er vreemd uit?

22-06-2010 23:59 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid vaniViva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Courage, dat kan niks betekenen, maar kan ook op infecties wijzen (bv in de darmen). Ik zou morgen even je da bellen.
Als je het niet vertrouwd zou ik ff naar de DA gaan met de kat. Geen ervaring mee trouwens
naar de da
Dat binnenste ooglid heet trouwens derde ooglid of knipvlies.
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

Als het derde oogvlies zich niet goed terugtrekt, is poes meestal ziek. Naar de dierenarts dus.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Dierenarts! lijkt me duidelijk.
Ja, dat is het rare, het kan een symptoom zijn van iets dat verder niks met de ogen te maken heeft. Het kan ook echt niets betekenen en vanzelf weer over gaan. Maar degene met de helderste glazen bol is toch de dierenarts.

Het klinkt in elk geval goed dat hij zich verder fijn voelt. Zieke dieren zijn zo zielig. Sterkte en beterschap voor de kat.
Een van mijn katten heeft dat van zichzelf een klein beetje soms. Bij mijn andere kat heb ik ze zelfs nog nooit gezien. Als het voor jouw kat nieuw is zou ik zeker even bellen naar de dierenarts morgenochtend
Gewist.

Wat poezewoes zegt.....Mijn katten hebben dit ook wel 's en dat betekent meestal dat ze niet fit zijn. Soms is het een haarbal die dwars zit, soms is het koorts, noem maar op. Het hoeft niks ernstigs te zijn maar als het morgen nog zo is, zou ik naar de DA gaan.
Als mijn katten dat hebben is dat meestal een teken dat ze ziek zijn/worden. Maar het kan ook door de droogte komen misschien?? Morgen even bellen dus, sterkte!

Hoe voelt ze trouwens aan? Warm (voel even aan de oortjes bijv.)?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ha Olijf, die orentruuk doe ik ook altijd bij Poef, als een soort eerste diagnose, maar ik heb wel eens begrepen dat de temperatuur van de oren bij katten niks met hun lichaamstemperatuur te maken heeft, dus of het nou iets zegt?

Poef vindt het sowieso fijn als ik aan zijn oren zit, dat wel.
Ow, ik voel altijd even aan oortjes en pootjes eigenlijk. Maar dat heeft dus totaal geen zin? Nou ja, dan even voelen aan het lijfje dus maar!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik voel ook altijd even aan de oortjes, en daarna aan de neus, warme oortjes,en een droge, warme neus is bij ons het teken voor de dierenarts.
Gewist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven