ondiepe kledingkast

25-07-2017 22:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hulp gezocht met het zoeken naar een kledingkast van max 44cm diep! Ik kan alleen die van de ikea vinden maar ja, die is zo standaard wit die vind ik niet zo mooi..... Als het niet kan dan moet dat wel maar als we bijna €1000,- gaan uitgeven liever wel een kast die we ook mooi vinden. We hebben een behoorlijke breedte en hoogte dus dat is de moeilijkheid niet. Iemand een idee?
Zelf maken een optie??

Je kunt bij de ikea losse elementen kopen. Of je koopt de kast die past met andere deuren. Of je neemt die saaie witte, haalt bij de bouwmarkt wat latjes/spiegels/verf en maakt er wat moois van.

Ik heb afgelopen week nog een vies oud kastje omgetoverd. Gewoon met latex (had ik over). Bij de intratuin leuke knoppen gekocht (Clayre and Eef). Kastje niet meer vies. Wel nog oud, maar hey, dat ziet niemand.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik heb de witte pax kast van IKEA, maar met schuifdeuren in houtkleur. Met 35cm diep valt dat witte veel minder op. De houtkleur is dat wat je het meest ziet.
Je kan rails kopen (onder en boven) en daar deuren op monteren. Bij bouwwinkels op maat te koop (zweefdeuren).

Persoonlijk haat ik ze vergelegen met draaideuren maar je moet wat over hebben voor de diepte. Ze zijn ook nog eens ontzettend mooi. Je kan spiegeldeuren nemen zodat je jezelf in breedbeeld kan bewonderen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Er kunnen overigens twee rijen deuren hangen aan één rail zodat ze elkaar kunnen passeren. Je hoeft alleen maar een aanvangszetje te geven en dan gaat hij uit zichzelf verder open.

Ik heb ff gekeken maar het lijkt mij dat er kleine onzichtbare wieltjes aan de deuren vastzitten die langs de rails rijden zoals een trein. En dat ze niet hangen maar staan. Ik heb een hele kamer met die zweefkasten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wij hebben ook rails en deuren van de bouwmarkt.
Ze hebben bij IKEA toch verschillende deuren en niet alleen wit? De basis zie je toch vrijwel niet, hooguit de zijkant maar die kun je beplakken met plakpastic of schilderen met primer en verf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven