Opzoek naar een bed (ombouw)

10-05-2021 18:24 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wij zijn opzoek naar een nieuw bed, van de week hebben wij een rondje bedden winkels gedaan. Onze conclusie: Wij willen geen boxspring maar een nieuwe bed met goede matrassen. Inmiddels weten wij welke matrassen wij willen.
Maar de ombouw is een lastig iets. In onze Nieuwe slaapkamer willen wij een luxe hotel sfeer creëren. Maar ik kan niks vinden wat ik nou echt mooi vind en zie ombouwen die ik er een beetje suf uit vind zien.
Kortom, ik zoek iets wat een beetje fris en modern oogt.
Wie wil er met mij meekijken of heeft een goede tip in welke winkel ik kan kijken?
Afbeelding

Swiss sense! Hele mooie lijn met luxe houten bedden :-).
Alle reacties Link kopieren
Alle luxe hotels die ik ken hebben boxsprings :-).
Helaas geen goede tips dus.
Auping bekeken? Die heeft wel interessante ontwerpen, vrij minimalistisch. Of iets op maat laten maken?
Alle reacties Link kopieren
Hotels hebben box springs
Ik weet niet wat je budget is, maar Hülsta heeft wel mooie bedden:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Made?
Alle reacties Link kopieren
Een box spring kan toch ook met goede matrassen?

Voor het hotel gevoel moet je voor een goede boxspring gaan!
Alle reacties Link kopieren
Jonesboro schreef:
10-05-2021 19:19
Een box spring kan toch ook met goede matrassen?

Voor het hotel gevoel moet je voor een goede boxspring gaan!
Een boxspring wil ik niet, ik ben behoorlijk allergisch, al dat stof zie ik dus niet zitten.
Alle reacties Link kopieren
BO2punt0 schreef:
10-05-2021 18:39
Afbeelding

Swiss sense! Hele mooie lijn met luxe houten bedden :-).
Dat is misschien nog een optie, zijn er er wel binnen gelopen, maar geen houten bed gezien.
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens gaan praten met een meubelbouwer. Het hotelgevoel associeer ik met een mooi op maat gemaakt geheel inclusief geïntegreerd licht en aansluitpunten. Dus geen losse adapter voor je telefoon, maar de lader verwerkt in de ombouw. Dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden bij Swiss Sense een bed uit de houten lijn besteld. Deze hebben we nadat hij in onze kamer stond meteen geannuleerd en weer op laten halen. Hij stonk enorm naar de lijm waarmee de houten delen aan elkaar gelijmd waren.
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
10-05-2021 20:32
Misschien eens gaan praten met een meubelbouwer. Het hotelgevoel associeer ik met een mooi op maat gemaakt geheel inclusief geïntegreerd licht en aansluitpunten. Dus geen losse adapter voor je telefoon, maar de lader verwerkt in de ombouw. Dat soort dingen.
Dit is denk ik een goede tip.

Of je gaat voor een LA hotelkamer en zoekt letterlijk een kale ombouw. Dan moet je het vooral hebben van heel veel kussens, luxe beddengoed en een prachtige sprei om het af te maken. Maar als stof jouw grootste vijand is dan ga je denk ik niet in d weer met nog meer lagen stof en kussens. Dus dan de tip van hierboven.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Auping heeft strakke bedden die geen stof verzamelen en er toch (vind ik) chique uit zien. Er is een nieuwe, de zgn Noa, die vind ik zelf heel mooi (met gewone poten, niet die wieltjes).
Verder lees ik even mee, we gaan vd zomer aan de slag met onze slaapkamer en willen beetje hotel chique gevoel maar idd zonder huismijt kwekerij...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 2 weken geleden dit bed gekocht met matrassen erbij. Ook vanwege dezelfde reden mbt stof etc.

https://www.goossenswonen.nl/p/goossens ... en/102598/

Duurt nog even voor hij geleverd wordt. Maar heel blij mee. Ook met 2 mooie nachtkastjes bij. Nu al zin in de levering.
Zwartepiste schreef:
10-05-2021 20:36
Wij hadden bij Swiss Sense een bed uit de houten lijn besteld. Deze hebben we nadat hij in onze kamer stond meteen geannuleerd en weer op laten halen. Hij stonk enorm naar de lijm waarmee de houten delen aan elkaar gelijmd waren.
Wat zonde. Wij hebben er ook 1, maar geen last van gehad. Natuurlijk wel de matrassen etc een paar dagen laten luchten (maar dat moet sowieso). Bed bevalt uitstekend :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven