Part-time leasegeit of andere goedkope grasmaaiert?
maandag 5 juli 2010 om 20:01
Goed, leg je een grasveldje in je tuin, (tegen alle goedbedoelde adviezen hier in, sorry dames) je sproeit je een week ongans om er voor te zorgen dat het aanslaat en jawel.... Het doet het! We hebben een heus grasveld liggen. Sterker nog het groeit als.. eh.. kool en moet gemaaid worden.
Dus op zoek naar een maaier. Nu zie ik bij de lokale bouwmarkt alleen onwijs super-deluxe-hyper-fluxe dure maaiers, beetje overdreven voor mijn riante gazon van 15m2.
Iemand tips waar ik voor weinig een zo simpel mogelijke grasmaaier vind? Of een part-time leasegeit?
Dus op zoek naar een maaier. Nu zie ik bij de lokale bouwmarkt alleen onwijs super-deluxe-hyper-fluxe dure maaiers, beetje overdreven voor mijn riante gazon van 15m2.
Iemand tips waar ik voor weinig een zo simpel mogelijke grasmaaier vind? Of een part-time leasegeit?

maandag 5 juli 2010 om 20:39
Waar woon je mw.de K.? Ik woon in de buurt van Rotterdam en heb een handgrasmaaier in de schuur welke je kunt oppikken als je wilt.
Wij hebben een elektrische, toen gekocht voor 90 euro bij de Lidl.
Ik deed het gras maaien met de handmaaier. Nu met de elektrische doe ik het niet meer, vind het een onding. We hebben hem gekocht op aandringen van man en nu mag hij het ook voortaan lekker zelf doen. Eigen schuld dikke bult.
Wij hebben een elektrische, toen gekocht voor 90 euro bij de Lidl.
Ik deed het gras maaien met de handmaaier. Nu met de elektrische doe ik het niet meer, vind het een onding. We hebben hem gekocht op aandringen van man en nu mag hij het ook voortaan lekker zelf doen. Eigen schuld dikke bult.
maandag 5 juli 2010 om 20:47
maandag 5 juli 2010 om 20:48
maandag 5 juli 2010 om 20:49
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 juli 2010 @ 20:45:
He Gravinnetje, ik woon inderdaad in de buurt van Rotterdam! Voor 15m2 wil ik er nog wel met de hand aan beginnen! Heb je een Viva-mail? Anders ga ik even vriendjes met je proberen te worden. Geen Viva-mail. Probeer maar vriendjes. Je kunt me ook onder deze naam op Farmville vinden eventueel.
He Gravinnetje, ik woon inderdaad in de buurt van Rotterdam! Voor 15m2 wil ik er nog wel met de hand aan beginnen! Heb je een Viva-mail? Anders ga ik even vriendjes met je proberen te worden. Geen Viva-mail. Probeer maar vriendjes. Je kunt me ook onder deze naam op Farmville vinden eventueel.