Part-time leasegeit of andere goedkope grasmaaiert?

05-07-2010 20:01 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, leg je een grasveldje in je tuin, (tegen alle goedbedoelde adviezen hier in, sorry dames) je sproeit je een week ongans om er voor te zorgen dat het aanslaat en jawel.... Het doet het! We hebben een heus grasveld liggen. Sterker nog het groeit als.. eh.. kool en moet gemaaid worden.

Dus op zoek naar een maaier. Nu zie ik bij de lokale bouwmarkt alleen onwijs super-deluxe-hyper-fluxe dure maaiers, beetje overdreven voor mijn riante gazon van 15m2.

Iemand tips waar ik voor weinig een zo simpel mogelijke grasmaaier vind? Of een part-time leasegeit?
Buurjongen inhuren.
En dan wat? Hem een nagelknippertje geven?
Marktplaats.
Ouderwetse handgrasmaaier van een tientje van marktplaats?
Voor weinig

Krijg je er ook nog gratis tegels bij ook. Wat een mazzel

Is het niets, kijk dan nog even verder op MP, er wordt vast genoeg simpels aangeboden.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Handgrasmaaiers zijn in ieder geval volkomen k*t.

Te zwaar, en maait ook niet mooi.

Wij hebben een simpele, elektrische van Black&Decker, deze;

Kostte 100 euro.
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 juli 2010 @ 20:08:

En dan wat? Hem een nagelknippertje geven?Gewoon, eentje met grasmaaier.
En hier heb je 'm tweedehands voor 35 euro.
.
Vlooienmarkt kocht ik ooit een grasmaaier voor 5 euro.

Alternartief>konijntje of cavia in een ren,geitje van de kinderboerderij voor 50 euro kopen,kippen(maar die trekken de wortels ook uit de grond,of een schildpad
Mijn duwding diet het prima (zou je nu aan mn grashoogte niet zeggen) maar ja dan moet je hem ook wel gebruiken en dat werd in de vakantie wat lastig.

Die kostte ik geloof 30 euro nieuw bij euhmm Cranenbroek ofzo iets
quote:Kwarktaart schreef op 05 juli 2010 @ 20:12:

[...]

Gewoon, eentje met grasmaaier.Jammer de bammer, die heb ik niet.
Voor 15m2 ga je toch gewoon voor een nieuwe handmaaier? 20 of 25 euro en ook nog een goede work-out. Je mag hem hier ook ophalen voor nop, maar woon niet echt in de buurt
Wij hebben gewoon een ordinaire handmaaier voor een lap gras van ca. 12m2....¤ 35,00 bij de Praxis
Ik weet niet in waar je woont maar je mag die van mij voor ¤ 15,00 komen halen. Het is een handmaaier van husqvarna. Ik woon op de grens van Z-H, N-H en U.
Waar woon je mw.de K.? Ik woon in de buurt van Rotterdam en heb een handgrasmaaier in de schuur welke je kunt oppikken als je wilt.

Wij hebben een elektrische, toen gekocht voor 90 euro bij de Lidl.

Ik deed het gras maaien met de handmaaier. Nu met de elektrische doe ik het niet meer, vind het een onding. We hebben hem gekocht op aandringen van man en nu mag hij het ook voortaan lekker zelf doen. Eigen schuld dikke bult.
He Gravinnetje, ik woon inderdaad in de buurt van Rotterdam! Voor 15m2 wil ik er nog wel met de hand aan beginnen! Heb je een Viva-mail? Anders ga ik even vriendjes met je proberen te worden.
Jippies, jij natuurlijk ook van harte bedankt voor je aanbod, maar dat is een tikkie ver voor een grasmaaier.
Zo'n handgrasmaaier is prima, als hij maar scherp is. Met een botte maaier door het gras is inderdaad loodzwaar.

Ik heb in een vorig huis overigens dezelfde fout begaan, MdK, tegen alle adviezen in gras gelegd... Ben ik even blij met de tegels in mijn huidige tuin
Pff... geen tips hier, maar hoe fijn het ook is gras in je tuin.

Ik vervloek het met dit weer.

Sproei mij het ongans (en nee, ik kan geen dag overslaan )

En het groeit onder mijn grasmaaaier vandaan.

Wat een werk op deze dagen! ( ik heb wel wat beters te doen,grrrr! )
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 juli 2010 @ 20:45:

He Gravinnetje, ik woon inderdaad in de buurt van Rotterdam! Voor 15m2 wil ik er nog wel met de hand aan beginnen! Heb je een Viva-mail? Anders ga ik even vriendjes met je proberen te worden. Geen Viva-mail. Probeer maar vriendjes. Je kunt me ook onder deze naam op Farmville vinden eventueel.
Leg een caviaheuvel aan in je tuin
He Mastermind, lang niet gezien hier, alles goed?

Gravinnetje, uitnodiging is verstuurd!
Oke Mw.de K. Hoe werkt dat? Komt dat per mail of zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven