Per ongeluk zijde gewassen
dinsdag 28 september 2010 om 08:47
Gisteren heb ik per ongeluk een zijde blouse in de was gedaan, en die is ook mee geweest de droger in.
Nu is de blouse van zwart naar een doffe kleur gegaan, en vroeg ik me af of iemand iets weet waardoor de blouse weer naar zijn oude staat gaat.
Het is namelijk geen blouse van mij, en echt goedkoop was hij denk ik ook niet
Hoop dat iemand hier antwoord op weet
liefs
Nu is de blouse van zwart naar een doffe kleur gegaan, en vroeg ik me af of iemand iets weet waardoor de blouse weer naar zijn oude staat gaat.
Het is namelijk geen blouse van mij, en echt goedkoop was hij denk ik ook niet
Hoop dat iemand hier antwoord op weet
liefs
dinsdag 28 september 2010 om 22:26
Mijn moeder wastte vroeger al haar zijden blouses in de wasmachine. Ze deed ze niet in de droger (maar ik af en toe wel perongeluk) Ze werkte in een dure dameskledingzaak en ging er toch gewoon weer mee naar het werk. Strijken doet bij zijde al een hoop. (vochtig!)
Verven kan ook heel goed. Mijn zus heeft oude zijden blouses van mn moeder nogal eens een fleuriger kleur gegeven, om er zelf nog een jaartje ofzo in te lopen
En wat supersoulfighter al zegt: als de blouse toch al verpest is, kun je sowieso het verven nog proberen. Succes!
Verven kan ook heel goed. Mijn zus heeft oude zijden blouses van mn moeder nogal eens een fleuriger kleur gegeven, om er zelf nog een jaartje ofzo in te lopen
En wat supersoulfighter al zegt: als de blouse toch al verpest is, kun je sowieso het verven nog proberen. Succes!
Later is nu